حقایقی جالب درباره خانواده ملانیا ترامپ
کد خبر: ۷۶۸۲۵
تاریخ انتشار: 2017 June 19    -    ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
«ملانیا ترامپ»، همسر رئیس جمهور آمریکا، همچنان ارتباط نزدیک خود را با پدر و مادرش حفظ کرده و «بارون»،  فرزند وی، نیز وابستگی شدیدی به آن‌ها دارد. با نقل مکان ملانیا و بارون به واشنگتن و اقامت در کاخ سفید، مشخص نیست آیا  «ویکتور و آمالیا» نیز به آن‌ها ملحق خواهند شد یا خیر.

حقایقی از پدر و مادر ملانیا که نمی‌دانستید:

1. اجازه اقامت در کاخ سفید:

بارون وابستگی زیادی به پدربزرگ و مادربزرگ خود دارد بطوریکه با آن‌ها به زبان اسلوونیایی (زبان مادری آنها) صحبت می‌کند. وبسایت خبری پولیتیکو چندی پیش نوشت این زوج سالخورده بیش از حد درگیر زندگی بارون هستند. اگر این دو بخواهند همراه با ملانیا و بارون در کاخ سفید اقامت داشته باشند، موضوع عجیبی نخواهد بود، زیرا «میشل اوباما»، همسر رئیس جمهور سابق، نیز مادرش را در کاخ سفید اسکان داده بود.

2. بهره‌مندی از ثروت دونالد ترامپ:

از زمانیکه ملانیا با دونالد ترامپ ازدواج کرد، والدین وی در برج معروف ترامپ در نیویورک اقامت داشتند؛ اما به دفعات  خوش‌گذرانی در املاک تفریحی ترامپ در مارالاگو یا بدمینستر را نیز تجربه کرده‌اند.

3. حفظ ارتباط با اسلوونی:

پدر و مادر ملانیا هنوز خانه خود را در اسلوونی در اختیار دارند. آن‌ها هرگز ارتباط خود را با زادگاه اصلی‌شان قطع نکردند.

4. ازدواج ویکتور و آمالیا:

ویکتور راننده شهردار یکی از شهر‌های نزدیک به سِونیکا بود و آمالیا در کارخانه تولید پوشاک بچه‌گانه، الگو رسم می‌کرد. آن‌ها برای نخستین بار یکدیگر را در سال 1966 ملاقات کرده و یک سال بعد ازدواج کردند.

5. وضعیت مالی:

ویکتور و آمالیا در سطح متوسط مالی قرار داشتند و هرگز اقامت در پنت هاوس را تجربه نکرده بودند. منزل آن‌ها پیش از ازدواج دخترشان با ترامپ و مهاجرت به آمریکا یک آپارتمان ساده با دو اتاق خواب در سِونیکا بود.

6. پیشرفت خانوادگی:

ویکتور پس از چندی دیگر راننده شخصی شهردار نبود، او وارد یک شرکت خدمات خودرو به گردشگران شد که وابسته به دولتبود. او سپس به عضویت حزب کمونیست سونیکا پیوست و توانست زندگی بهتری را برای خانواده‌اش فراهم کند. گفته می‌شود  ویکتور هرگز یک عضو فعال در حزب نبود؛ اما هرچه بود در مسیر پیشرفت قدم برداشت.

7. تفاوت سنی پدر زن و داماد:

ویکتور فقط دو سال از دامادش ترامپ بزرگ‌تر است. ویکتور متولد 1944 است و 73 سال دارد.

8. دختر دیگر ویکتور و آمالیا:

ویکتور و آمالیا یک دختر دیگر با نام «اینس» دارند که از ملانیا یک سال بزرگ‌تر است. وی نیز از مزایای زندگی اشرافی خواهرش بهره‌مند است.

9. سفر دونالد ترامپ به اسلوونی:

دونالد ترامپ فقط یک بار، آنهم برای آشنایی با والدین ملانیا به اسلوونی سفر کرد. ترامپ و ملانیا ژوئیه 2002 با بوئینگ 727 اختصاصی وی راهی اسلوونی شدند.

10. نخستین سفر ویکتور و آمالیا به آمریکا:

والدین ملانیا سرانجام در فوریه 2004 به آمریکا سفر کردند. در این سفر بود که ترامپ درخواست ازدواج با ملانیا را به اطلاع والدین وی رساند.

 
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار