ترانس‌های برق اهواز آتش گرفتند
کد خبر: ۷۶۷۶۱
تاریخ انتشار: 2017 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰
به علت بالا رفتن گرمای هوا در استان خوزستان که البته بی سابقه نیز نبوده و در سال های قبل نیز شاهد وقوع چنین گرمای بالایی بوده ایم، از چند روز قبل، قطعی های برق به خصوص در اهواز آغاز شد ولی از روز گذشته به اوج خود رسید.

شب گذشته به علت مصرف بالای برق، شبکه بخشی از اهواز از کار افتاد و برق مردم قطع شد. همچنین در بخشی از شبکه آتش سوزی هم رخ داده است که با حضور نیروهای آتش نشانی به سرعت خاموش شد ولی برق مردم وصل نشد. به تدریج برق برخی مناطق در حال وصل شدن است ولی برخی مناطق اهواز در اوج گرمای شدید اهواز هنوز برق ندارند و امکان استفاده از وسایل خنک کننده برای آنها امکانذیر نیست.

همچنین شرکت توزیع نیروی برق اهواز نیز در این خصوص اعلام کرد: شب گذشته در اثر افزایش میزان بار شبکه برق در اثر مصرف بیش از اندازه مشترکین در ساعت پیک یا اوج مصرف که در اهواز، شاهد افزایش بیش از پیش مصرف و در نتیجه بالا رفتن بار شبکه شده و این امر موجب آسیب به تجهیزات منصوبه در ایستگاه تغذیه کننده مناطقی همچون باهنر، مستغلات، ۱۰۰ دستگاه، ۲۵۴ دستگاه، نبوت، رسالت، ایثار، منازل ترابری، ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، سپیدار، شهروند، فاز ۲، فاز ۵ پاداد، مهدیس شده و خساراتی را به وجود آورد.

این شرکت عنوان کرد: از همان دقایق اولیه، تکنسین ها و مهندسان شرکت برق منطقه ای خوزستان با تمام توان و امکانات در محل حاضر و نسبت به تعویض و اصلاح تجهیزات اقدام کردند.
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار