قیمت سوناتا 2018 اعلام شد
کد خبر: ۷۶۷۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

مدل ۲۰۱۸ خودروی هیوندای سوناتا با افزایش ۱۵۰ دلاری نسبت به مدل ۲۰۱۷، با قیمت پایه ۲۲,۹۳۵ دلار از سوی هیوندای در تابستان به بازارها عرضه خواهد شد.

در مقایسه قیمتی سوناتا SE جدید با رقبای خود از جمله هوندا آکورد، نیسان آلتیما و تویوتا کمری، این خودرو امکانات قابل قبولی ارائه می‌دهد که می‌توان به صفحه نمایش ۷ اینچ، اپل کارپلی و اندروید اتو برای همگام‌سازی با گوشی هوشمند، تشخیص نقاط کور با کمک سنسور تشخیص ترافیک، ۶ بلندگوی صوتی قدرتمند و صندلی‌های باکیفیت اشاره کرد. مدل پایه SE دارای پیشرانه‌ی چهار سیلندر با ظرفیت ۲.۴ لیتر است که به کمک جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک، قادر است توانی معادل ۱۸۵ اسب بخار تولید کند.

در سطح بالاتر،‌ مدل اکو عرضه خواهد شد که دارای جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک همراه با ۲ کلاچ و پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری مجهز به توربو شارژر با توان ۱۷۸ اسب بخار خواهد بود. قیمت این مدل ۲۳,۵۳۵ دلار تعیین شده است. مدل بعدی نام SEL را به همراه خواهد داشت و دارای آپشن‌های بیشتری است؛ بسته شدن خودکار درب صندوق عقب، دستگیره‌های کروم درب خودرو و صندلی با قابلیت تنظیم در ۱۰ زاویه مختلف همراه با گرم‌کن برخی از امکانات رفاهی افزوده‌ی این نسخه از سوناتا هستند. این مدل همانند مدل پایه، دارای پیشرانه ۲.۴ لیتری است و قیمتی برابر با ۲۴,۵۸۵ دلار برخوردار خواهد بود.

مدل اسپرت سوناتا جدید دارای دو اگزوز، صندلی‌های اسپرت، سانروف، پدال‌های آلومینیومی، فرمان با قابلیت تغییر دنده و ویژگی‌های متعدد دیگر است و با قیمت ۲۶۰۸۵ دلار به بازار Store عرضه خواهد شد. مدل‌‌های محدود (limited) سوناتای ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۲۸,۲۸۵ دلار شروع خواهند شد. در این مدل‌ها علاوه بر کیفیت بالاتر قطعات به‌کاررفته در داخل خودرو، هیوندای از صندلی‌های تمام چرم استفاده کرده است. تمامی این مدل‌ها دارای موتور ۲.۴ لیتری خواهند بود.

متقاضیانی که تمایل به خرید موتور ۲ لیتری توربو شارژ با توان خروجی ۲۴۵ اسب بخار داشته باشند، می‌توانند از میان دو مدل اسپرت یا لیمیتد ۲ لیتری یکی را انتخاب کنند. هردوی این خودروها گران‌ترین مدل‌های خط تولید سوناتا هستند و به ترتیب با قیمت‌های ۲۸,۴۸۵ و ۳۳,۳۳۵ دلاری به متقاضیان تحویل داده خواهند شد. هر دو مدل ذکرشده دارای سیستم جعبه دنده جدید و ۸ سرعته خواهند بود


اتاق خبر24
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
1
اونا برای مدل جدید 500 هزار تومن گرون میکنن و اینجا 10 میلیون میره روش!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
0
یعنی با دلار آزاد 86 میلیون تومن . اونوقت اینجا سراتو مدل 2011 رو که مونتاژ داخل هم هست میخریم 100 میلیون . فرق عزتی که برای یه ایرانی قائل میشه تا عزتی که برای یه عربستانی قائل میشه .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار