خبر خوش برای کنکوری ها
کد خبر: ۷۶۷۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
معاون وظیفه عمومی پلیس ایلام گفت: مشمولانی که در آزمون ورودی دانشگاه‌ها ثبت نام کرده اند و تاریخ اعزام آن‌ها تیرماه ۹۶ است، می‌توانند برای تمدید تاریخ اعزام به دفاتر پلیس 10+ مراجعه کنند.

سرهنگ امیر رضا حیدری ،اظهار داشت: با توجه به همزمانی اعلام نفرات برگزیده کنکور دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی این امکان فراهم شده است که مشمولان برای پذیرش و ثبت نام در دانشگاه‌ها تاریخ اعزام خود را تمدید کنند.

وی ادامه داد: مشمولان دیپلم، پیش دانشگاهی و کاردانی که تاریخ اعزام آنها  19 تیر است و در آزمون ورودی دانشگاه‌ها در سال جاری شرکت کرده اند و امکان قبولی در کنکور را دارند، می‌توانند برای تمدید تاریخ اعزام خود به دفاتر پلیس  10+ مراجعه و درخواست خود را ثبت کند.

معاون وظیفه عمومی ایلام  تاکید کرد: برای این کار نیاز نیست مشمولان به سازمان وظیفه عمومی ناجا ویا معاونت وظیفه عمومی در استانهل مراجعه کنند و می توانند از طریق مراکز پلیس 10+اقدام کنند.

ميزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۷
0
2
بدبخت کنکوری ها. در این کشور هر سال حدود 3 میلیون نفر در کنکور شرکت میکنند که فقط 5000 نفر از آنها با قبولی در رشته پزشکی و دندانپزشکی عاقبت بخیر میشوند. نمیدانم وقتی برای بقیه رشته های دانشگاهی باوجود این همه فارغ التحصیل بیکار هیچ بازار کاری وجود ندارد چرا باز عده ای حماقت میکنند و وارد این رشته ها می شوند و چندین سال از عمر و جوانی خود را هدر میدهند. و بدتر از آن اینکه چرا مسئولین در این کشور رشته های الکی و فاقد بازار کار را حذف نمکنند و به جای آن ظرفیت ها را در پزشکی و دندانپزشکی افزایش دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار