بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 +عكس
کد خبر: ۷۶۷۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
روز سه‌شنبه گذشته یک عضو جدید به خانواده مدل‌های کوپه سری 6 بی‌ام‌و اضافه شد. "گرن توریسمو" سری 6 مدل 2018 یک خودروی 4 در هاچ‌بک به سبک کراس‌اوور است و جایگزین گرن توریسمو سری 5 می‌شود که به‌زودی بازنشسته می‌شود.
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد

«آدریان ون هویدونک»، معاون ارشد گروه طراحی بی‌ام‌و در یک بیانیه خبری اعلام کرد: "بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 یک خودروی چشم‌نواز با طراحی فوق‌العاده است که به این اتومبیل حس اسپرت و مدرن بودن می‌دهد."
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد

گفته می‌شود اساس طراحی GT سری 6 بر پایه سدان سری 5 این شرکت است که فقط برای بازار چین ساخته شد. با این‌حال، GT جدید با مجموعه‌ای از پیشرفت‌ها و بهینه‌سازی‌های مهم و قابل توجه همراه است. آیرودینامیک فعال به‌روز شده در پنجره جلو، پشت چرخ‌های جلو و هم‌چنین در قسمت عقب خودرو از جمله طراحی‌های جدید است. علاوه بر آن، بی‌ام‌و با افزایش مقدار آلومینیوم و استیل بسیار مقاوم در بدنه و شاسی خودرو وزن GT را کاملا بهینه کرده است.
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد

داخل خودرو به آخرین فناوری‌های روز دنیا تجهیز شده است. در قسمت جلو، یک نمایش‌گر 10.25 اینچی با بالاترین کیفیت قرار داده شده که آخرین سیستم اینفوتینمنت "آی‌درایو" بی‌ام‌و روی آن نمایش داده می‌شود. در کنار آن، سیستم صوتی Bowers & Wilkins Diamond با 16 اسپیکر به قدرت 1400 وات درنظر گرفته شده است. علاوه بر این، مدل جدید GT دارای نمایش‌گر هدآپ و فناوری کنترل رفتار است که توسط بی‌ام‌و طراحی شده است.
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد

ارتفاع صندلی‌های عقب گرن توریسمو سری 6 کمی بالاتر رفته تا حس خاصی را به سرنشینان بدند. ون هویدنک می‌گوید: "افزایش ارتفاع صندلی‌های عقب باعث افزایش لذت از رانندگی برای سرنشینان می‌شود و فضای لوکسی که داخل خودرو درنظر گرفته شده باعث می‌شود تا سفر لذت‌بخشی در انتظار افراد داخل خودرو باشد."
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد

خودروی جدید GT در بازار آمریکا فقط به شکل آل-ویل-درایو 640i ایکس‌درایو عرضه می‌شود. در قلب مدل 640 یک موتور توربو شارژ شده "تویین‌پاور" شش سیلندر 3 لیتری با 335 اسب بخار قرار گرفته و سیستم انتقال قدرت 8 سرعته، نیرو را به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌کند. به‌گفته بی‌ام‌و، 640i xDrive GT در عرض 5.1 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد. این خودرو پاییز امسال وارد بازار می‌شود و قیمت پایه آن از 69 هزار و 700 دلار شروع می‌شود.
 
 بی‌ام‌و گرن توریسمو سری 6 مدل 2018 معرفی شد 
شبكه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۸
0
5
بسیار شبیه پرایده خودمونه....
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار