مشخص شدن علت مرگ یک بازیگر +عكس
کد خبر: ۷۶۷۱۲
تاریخ انتشار: 2017 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
پزشکی قانونی لس آنجلس پس از شش ماه بررسی، علت اصلی مرگ «کری فیشر» بازیگر زن فیلم‌های «جنگ ستارگان» را اعلام کرد.

«لس آنجلس تایمز» نوشت: «کری فیشر» بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش «پرنسس لیا» در سه‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شود، در ماه دسامبر ۲۰۱۶، چهار روز پس از این که حین پرواز از لندن به لس‌آنجلس دچار حمله قلبی شده بود، در سن ۶۰ سالگی درگذشت.
 
مشخص شدن علت مرگ یک بازیگر

تحقیقات پزشکی قانونی لس‌آنجلس حالا پس از شش ماه نشان داده که علت مرگ این بازیگر،‌ وقفه تنفسی در خواب و چند مساله دیگر از جمله استفاده از مواد مخدر بوده است.

در این گزارش استفاده «فیشر» از مواد مخدر، «مهم اما غیرمحرز» توصیف شده است. این در حالی است که دختر «فیشر» چندی پیش در مجله‌ای درباره مبارزه مادرش با سوء مصرف مواد نوشته بود: مادرم در کل عمرش با مواد و بیماری روحی مبارزه کرد. دست آخر هم به همین خاطر فوت کرد.

استفاده از مواد مخدر می‌تواند موجب وقفه تنفسی حین خواب شود، اما در این گزارش نوشته نشده که «فیشر» روز پیش از مرگش از مواد استفاده کرده یا نه.

در گزارش کوتاه پزشکی قانونی، به بیماری‌های قلبی-عروقی در رگ‌های خونی (آترواسکلروتیک) این هنرمند اشاره شده است و اعلام شده است که جزییات بیشتر این گزارش به زودی منتشر خواهد شد.

«تاد فیشر» برادر این هنرمند گفته است که گزارش پزشکی قانونی اطلاعات جدیدی درباره مرگ «کری» منتشر نکرده است.

«کری فیشر» اولین بار در سال ۱۹۷۵ در فیلم کمدی «شامپو» در کنار بازیگرانی چون «وارن بیتی»، «جولی کریستی» و «گلدی هاون» مقابل دوربین رفت و دو سال بعد توسط «جورج لوکاس» برای بازی در فیلم‌های «جنگ ستارگان» در نقش «پرنسس لیا» و در کنار «هریسون فورد» انتخاب شد و در سه گانه اصلی این مجموعه فیلم محبوب مقابل دوربین رفت.

وی پس از آن در چندین نقش دیگر بازی کرد، اما هیچ‌گاه به موفقیت بازی در فیلم «جنگ ستارگان» دست نیافت
 
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار