۱۰۰ چهره مشهور با بیشترین دستمزد دریافتی سالانه
کد خبر: ۷۶۶۹۲
تاریخ انتشار: 2017 June 18    -    ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
گزارش جدید مجله ی فوربس؛
در مکان چهارم این فهرست و با فاصله ای اندک از جی کی رولینگ، دریک قرار دارد که به لطف تورهای بی پایانش در سال گذشته و با ۹۴ میلیون دلار درآمد در رتبه ی چهارم و بالاتر از کریستیانو رونالدو با ۹۳ میلیون دلار درآمد قرار گرفته است.
۱۰۰ چهره مشهور با بیشترین دستمزد دریافتی سالانهبه گزارش «تابناک با تو»؛ سالی دیگر و گزارشی دیگر از مجله ی فوربس در مورد افراد مشهوری که بیشترین دستمزد را دریافت می کنند و بار دیگر شان کومز خواننده آمریکایی با نام های مستعاری مانند «Puff Daddy» و «Diddy» با دریافت ۱۳۰ میلیون دلار در سال گذشته در صدر این فهرست قرار گرفته است.
 

اگر چه شان کومز در سال گذشته هیچ ترانه جدیدی ارائه نکرد اما در نهایت توانست به لطف تور آمریکای شمالی سال گذشته و انتشار آهنگ های دیگر هنرمندان از طریق کمپانی ضبط و پخش ترانه ی خود موسوم به «Bad Boy Records» ثروتش را به ۸۲۰ میلیون دلار برساند.
 
در مکان دوم این فهرست بیانسه خواننده ی مشهور قرار دارد که توانسته به لطف تور پر زرق و برقش به نام « The Formation World Tour» و انتشار آلبوم و فیلمی یک ساعته هر دو با نام «Lemonade» بیش از ۱۰۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد.
 
جی کی رولینگ با انتشار کتاب «هری پاتر و بچه ی نفرین شده» (Harry Potter and the Cursed Child) و نوشتن فیلم نامه ی فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» (Fantastic Beasts and Where to Find Them) در سال گذشته توانسته ۹۵ میلیون دلار درآمد داشته و در رتبه ی سوم این فهرست قرار گیرد.

در مکان چهارم این فهرست و با فاصله ای اندک از جی کی رولینگ، دریک قرار دارد که به لطف تورهای بی پایانش در سال گذشته و با ۹۴ میلیون دلار درآمد در رتبه ی چهارم و بالاتر از کریستیانو رونالدو با ۹۳ میلیون دلار درآمد قرار گرفته است.

واقعیت شوکه کننده در این فهرست این است که در ۱۰۰ نفر اول آن تنها نام ۱۶ شخصیت زن دیده می شود. این تعداد تنها یک نفر بیش از فهرست پارسال بوده و بار دیگر نابرابری در پرداخت دستمزد در میان شخصیت های مشهور و صنعت تفریح و سرگرمی را عیان می کند. نکته ی جالب تر این که این ۱۶ زن در کل ۸۲۲٫۵ میلیون دلار دستمزد دریافت کرده اند که نسبتاً به رقم ۸۹۲٫۵ میلیون دلاری سال گذشته کاهش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد.

 
 
واقعیت آزار دهنده ی دیگر در این فهرست این است که در حالی که هیچ زن بازیگری در این فهرست قرار ندارد، مردانی مانند آدام سندلر، جکی چان، کوین هارت و شاهرخ خان همه در این فهرست صد نفره جای گرفته اند. تنها بازیگر زنی که می توانست در این فهرست جایی داشته باشد جنیفر لارنس بود که به دلیل دستمزد دریافت کردن تنها برای یک فیلم در ۱۲ ماه گذشته (گنجشک سرخ (Red Sparrow)) نتوانست وارد این فهرست شود.

در مکان ششم این فهرست نیز «The Weeknd» خواننده ی کانادایی با ۹۲ میلیون دلار درآمد قرار دارد. مکان های هفتم تا دهم نیز به ترتیب به هاوارد استرن با ۹۰ میلیون دلار، گروه موسیقی بریتانیایی «Coldplay» با ۸۸ میلیون دلار، جیمز پترسون نویسنده ی مشهور با ۸۷ میلیون دلار و لبرون جیمز با ۸۶ میلیون دلار رسیده است.

بیشترین کاهش درآمد مربوط به تیلور سویفت بوده که از ۱۷۰ میلیون درآمد در فهرست قبلی به  ۴۴ میلیون دلار در ۱۲ ماه گذشته رسیده که دلیل اصلی آن را می توان برگزار نکردن تور جهانی توسط این خواننده ی جوان دانست.
 
 منبع: روزیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار