گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا
کد خبر: ۷۶۶۵۳
تاریخ انتشار: 2017 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کیف هایی با قفل طلا
هر زنی آرزو دارد مجموعه ای از کیف های دستی برندهای مختلف را داشته باشد، اما تنها عده ای معدود از ثروتمندان چنین فرصتی را دارند. کمتر زنی را می بینیم که بگوید: «به اندازه کافی کیف دستی دارم، دیگر کیف نمی خواهم.»
گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا«به گزارش تابناک باتو» گاهی در حالی که در خیابان های شمال شهر قدم می زنید یا به مراکز خرید لاکچری، مانند سام سنتر یا تندیس، می روید پشت ویترین مغازه ای کیفی دستی را می بینید که آن قدر چشمگیر است که واقعا مجبورتان می کند بایستید و به آن نگاهی بیندازید. این چمشگیر بودن شاید به دلیل رنگ روشن چرم آن یا به سبب کریستال های سواروفسکی باشد که روی آن کار شده یا به دلیل خز باشکوه یا پرهای ظریف کارشده اش، و بالاخره شاید به دلیل الماسی باشد که روی آن می درخشد.
 
کیف هایی که فریاد می زنند «صاحب من پولدار است» ممکن است نمایی کاملا چشمگیرو درخشنده داشته باشند، ممکن است هم زیبایی آن ها با ظرافت و لطافت توام باشد؛ به هر ترتیب کیف هایی که محصول شرکت هایی نظیر فندی، لانامارکس، هرمس، گوچی، لوییس ویتون، شنل، سلین یا حتی رالف لاورن باشند به گونه ای هستند که وقتی آن را در دست کسی می بینید بلافاصله در می یابید که صاحب آن چندین میلیون تومان برای آن پرداخته است. کدام کیف ها به رهگذرانی که آن ها را می بینند اعلام می کنند «صاحب من پولدار است»؟
اغلب شرکت رولف رولن را با پیراهن های کشی ای که معمولا افراد موقع اسب سواری می پوشند می شناسند، ولی مدل کیف «ریکی»، محصول جدید این شرکت، آن قدر نفیس است که نمی توانید از آن چشم بردارید. فروشنده برایم توضیح می دهد که «ریکی» مدلی است که رالف به نام همسرش نام گذاری کرده است و می توان آن را مجموعه ای از ظرایف و پیچیدگی ها دانست که البته پرکاربرد هم است.
 
گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا 

هر یک از این کیف ها کار دست و ساخت ایتالیاست. یک قفل و کلید از مدل سنتی هم روی آن ها قرار گرفته است. آستر این کیف از نظر رنگ با رویه خارجی چرم آن متفاوت است. هر یک از کیف های این مدل با نخل هایی از کتان براق با دقت و ظرافت کوک خورده است. چرمی در ساخت کیف به کار رفته، همان گونه که از نام آن مشخص است، نرم و ارتجاعی و چرب است. قیمت این کیف هفت میلیون تومان است؛ کیف خزدار «پیکابو» هم محصول فندی است که 10 میلیون تومان قیمت دارد و پولدار بودن صاحبش را فریاد می کشد.

از این کیف ها فقط یک عدد پشت ویترین است و معمولا مشتریان خاص آن ها را سفارش می دهند. البته فکر نکنید این ها گران ترین کیف هایی است که می توانید آنجا مشاهده کنید؛ کیف هایی هستند که قیمت شان سه برابر این است؛ مانند کیف «بیر کین» که محصولی از شرکت هرمس است و به نام جین بیر کین، بازیگر سینما، اسم گذاری شده است.
 
شاید بتوان آن را یکی از بهترین نمونه کیف هایی دانست که ثروتمندی صاحبش را یادآور می شود؛ خانمی که آن را در دست دارد، نه تنها حداقل 30 میلیون تومان برای آن پرداخت کرده است، به خوبی می داند چگونه با آن خودنمایی کند؛ به خصوص اگر مدل محشر آن را که به رنگ صورتی است در دست داشته باشد.

کیف «بیر کین» و همین طور مدل غبطه آور قبلی آن، یعنی «کلی» که به نام گریس کلی، بازیگر مشهور سینما نام گذاری شد، هر دو کار دست و ساخت ایتالیا هستند. اجزای سخت افزاری این کیف ها از طلا یا پلاتین درست شده اند که کدر نشوند؛ زیرا عمر این کیف ها بسیار طولانی است.

هر زنی آرزو دارد مجموعه ای از کیف های دستی برندهای مختلف را داشته باشد، اما تنها عده ای معدود از ثروتمندان چنین فرصتی را دارند. کمتر زنی را می بینیم که بگوید: «به اندازه کافی کیف دستی دارم، دیگر کیف نمی خواهم.» در عین حال برندهای معتبر کیف هم محصولات خود را در رنگ ها و طرح های متنوعی عرضه می کنند. کیف های برند برای هر مراسمی نیز عرضه می شوند.
 
گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا 

در حال حاضر تعدد برندهای کیف زنانه آن قدر زیاد شده است که انتخاب  یک برند بسیار دشوار است. هر زنی در زمان خروج از خانه یک کیف دستی به همراه دارد و کسانی هم که نمی خواهند سنگینی آن را روی شانه شان احساس کنند، یه کیف های دستی کوچک روی می آورند. در همین راستا اکنون کیف های «مینودیر» محبوبیت زیادی میان ستاره ها و مشاهیر جهان پیدا کرده اند. برندهای معتبر جهانی نیز امسال نمونه هایی عالی از این نوع کیف را به بازار عرضه کردند؛ اما گران ترین محصولات این برندها را می توان در معدود مراسمی که ستارگان در آن حضور چشمگیر دارند مشاهده کرد.

10 نمونه از کیف های گران زنانه را به شما معرفی می کنیم.

هرمس
 
 گران ترین کیف های دنیا
 
کیف «بایکینگ» تمساحی مات که به یاد جین برکین، خواننده و بازیگر، نام گذاری شده گران ترین محصول این برند است و 120 هزار دلار قیمت دارد. این کیف اسطوره ای به نماد ثروت و مکنت تبدیل شده و یک الماس 10 قیراطی نیز روی بستری از جنس طلای سفید، روی در کیف، کار شده است. قیمت فوق العاده این کیف متقلبان را به طمع انداخت و اخیرا دولت کانادا محموله ای شامل 16 هزار نمونه تقلبی از آن را مصادره کرد. مبارزه با کیف های زنانه تقلبی هزینه ای برابر 210 میلیون دلار برای دولت کانادا به همراه داشته است.
 


هیدل

 گران ترین کیف های دنیا
 
اینکیف «گادینو» که از پوست کروکودیل سفید ساخته شده است 39 الماس دارد که به صورت کاملا هنرمندانه روی گیره هایی از طلای سفید در این کیف کار شده اند. این طراحی فوق العاده را هیلد پالادینو، طراح نروژی، انجام داده است.
 
این طراحی که کار خود را در سال 2001 آغاز کرد اکنون در میان چند برند لوکس کیف های زنانه جای گرفته است. کیف های او غالبا در میان گران ترین کیف های جهان قرار داشته است و در فروشگاه های گران قیمتی مانند «برگدورف گودمن» و «هاروی نیکولز» خرید و فروش می شود. اخیرا او علیه فساد استفاده از نیروی کار ارزان در کشورهای در حال توسعه موضع گیری کرد و به همین دلیل طراحی های او معمولا در ایتالیا تولید می شوند.
 


لانا مارکس

 گران ترین کیف های دنیا
 
مدیرعامل برند «لانا مارکس» کیف های خود را از جنس پوست تمساح، سوسمار، کروکودیل و شترمرغ طراحی می کند. حدود 150 مدل در صد رنگ برای مشاهیری طراحی شده است که عاشق استفاده از کیف های زیبا و لوکس هستند؛ مشاهیری مانند آنجلینا جولی، جنیفر آنیستون، پاریس هیلتون، درو بریمور، کیت وینسلت، چارلیز ترون، هلن میرن و الیزابت تیلور از مشتریان وفادار «لانا مارکس» بوده اند.

چارلیز ترون فرصت پیدا کرد با یکی از محصولات صدهزار دلاری «لانا مارکس»، به نام «کلئوپاترا»، روی فرش قرمز امسال حضور پیدا کند که 1500 الماس سفید و قرمز برش خورده و کاملا تراشیده، در کنار طلای سفید 18 عیار، آن را تزیین کرده بودند.
 


لویی وویتون

 گران ترین کیف های دنیا
 
دیدن این برند در این فهرست کاملا طبیعی است. خانه مد فرانسه نماد کلاس و فرهیختگی دو قرن اخیر بوده است. برند ویتون فقط در هند ارزشی برابر با 25.9 ملیارد دلار دارد. این برند زیبای کیف همواره در فهرست برترین های این صنعت جای گرفته است.

از کیف «رین دراپ بساچی» که ضدآب بود و 20 هزار دلار قیمت داشت گرفته تا «نیوایج ترولر» که کوله پشتی با چند کابل گوشی و قیمت 26 هزار دلار است. این برند همواره سلیقه همگان را برآورده کرده است. این کیف مطمئنا یکی از گران ترین کیف های جهان است.
 


جودیث لیبر

 گران ترین کیف های دنیا
 
این هم یکی دیگراز برندهای گران قیمت کیف دنیاست. طراح مجارستانی این کیف شرکت خود را در سال 1963 راه اندازی کرد. نام او خیلی زود در اروپا معروف شد و به تدریج در کل جهان بر سر زبان ها گشت. بانوی اول بسیاری از کشورهای جهان جزو مشتریان این برند محسوب می شوند.

این برند در تولید کیف های جواهرنشان که با کریستال و جواهر تزیین می شوند شناخته شده است. کیف «پرشس رز» یکی از لوکس ترین محصولات این برند است که 42 قیراط انواع جواهر، از جمله الماس و کهربا و یاقوت، در تزیین آن استفاده شده است. این اثر لوکس قیمتی برابر با 90 هزار دلار دارد.
 


مارک جیکوبز

 گران ترین کیف های دنیا
 
این برند به دلیل محصول انحصاری کیف دستی «کارولین کروکودیل» معروف شد که 50 هزار دلار قیمت داشت. این قیمت هرگز از خرید این محصول عالی جلوگیری نکرد. این کیف که از پوست کروکودیل صورتی تولید شده از محبوب ترین نمونه های تولید شده تا کنون است.

مارک جیکوبز سال ها با موفقیت در لوئی ویتون کار کرد و در نهایت برند خود را برای تولید برترین محصولات مد دنیا راه اندازی کرد. او اکنون محصولات خود را در بیش از 200 فروشگاه در 80 کشور جهان به روش می رساند.

کیف «دلری» نیز با طراحی فوق العاده از جنس چرم صورتی، با تزییناتی از جنس طلا و قیمت دو هزار دلار، یکی دیگر از محصولات محبوب این برند است.
 


شانل

 گران ترین کیف های دنیا
 
مسلما «شانل» هرگز از فهرست گران ترین کیف های زنانه حذف نخواهدشد! این برند همراه همیشگی ستارگان در مراسم اسکار و معرفی فیلم ها و تمامی مراسم مهم بوده است که مُد در آن ها نقشی مهم داشته است. «کوکو شانل» برند خود را در سال 1909 راه اندازی کرده و همواره جزو 10 برند برتر جهان باقی مانده است. قیمت این کیف 31 هزار دلار است.
 


فندی

 گران‌ترین کیف‌های زنانه دنیا
 
اگر بخواهیم درباره لوکس ترین کیف های ایتالیایی صحبت کنیم، مسلما باید به «فندی» هم اشاره کنیم. این خانه مد ایتالیا در سال 1925 پایه گذاری شده و برای تولید «بگت» یا «کیف دستی بی» شناخته شده است. این کیف دستی های زیبا به رنگ های سیاه تمساحی و سفید بره ای و انواع طراحی های دیگر ارائه شده و قیمت هر یک حدود 28 هزار دلار است.
 


موآواد

 گران ترین کیف های دنیا
 
کیف هزار و یک شب الماس خالص این برند که از طلای 18 عیار و با بیش از 4500 قطعه الماس تزیین شده یکی از گران ترین کیف های جهان است. این کیف جواهرنشان که جزو گرانترین و البته زیباترین طراحی های این برند است قیمتی برابر 3.8 میلیون دلار دارد؛ بنابراین نام آن در کتاب «گینس 2010» به عنوان ارزشمندترین کیف جهان ثبت شد.
 


پرادا

 گران ترین کیف های دنیا
 
برند «پرادا» در طراحی محصولات لوکس و گران قیمت تازه کار نیست. این خانه مد ایتالیایی در سال 1913 پایه گذاری شد. هرند کیف های تولیدی این برند همواره جزو برجسته ترین محصولات مد دنیا بوده اند، این برند همواره محصولاتی متنوع از لباس، جواهرات، عطر، کفش و ساعت را نیز تولید کرده است. طراحی های «پرادا» هر سال بهتر می شوند.
 
ماهنامه آینده روشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار