علت اصلی ناراحتی استقلال از کاوه رضایی
کد خبر: ۷۶۶۱۹
تاریخ انتشار: 2017 June 16    -    ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
 استقلال روز چهارشنبه کاوه رضایی را برای لیگ هفدهم از دست داد. انتقالی که باعث شد موثرترین مهره ی استقلال در لیگ شانزدهم بعد از یک فصل حضور در این باشگاه پیراهن تیم دیگری را در خارج از ایران بر تن کند تا منصوریان کلیدی ترین چهره ی خود در زمین را از دست بدهد.

از دست رفتن مهاجم اول آبی ها در لیگ شانزدهم البته تنها نتیجه ی پیوستن کاوه رضایی به لیگ بلژیک نبود و اتفاقاتی که در این میان رخ داد باعث شد تا منصوریان که امید زیادی به تمدید قرارداد کاوه رضایی داشت، فرصت جذب مهاجمان دیگری را از دست بدهد. استقلالی ها عقیده داشتند که با توجه به مذاکره با مدیربرنامه کاوه رضایی می توانند رضایت این بازیکن را با برآورده کردن خواسته های او جلب کنند اما رضایی بعد از اینکه چند روزی پاسخگوی مدیران استقلال نبود، به شالروا پیوست تا استقلالی ها نه تنها این بازیکن را از دست بدهند، بلکه فرصت خرید دیگر ستاره های لیگ برتر را نیز از دست بدهند.

در روزهایی که استقلال مشغول مذاکره با کاوه رضایی بود، رحیم زهیوی به فولاد خوزستان پیوست و مرتضی تبریزی دیگر مهاجمی که شایعاتی پیرامون استقلالی شدن او شنیده می شد با ذوب آهن تمدید کرد تا استقلال نه تنها کاوه رضایی را از دست بدهد بلکه شانس جذب تبریزی و زهیوی را از نیز از دست داده باشد. بخشی از ناراحتی استقلالی ها از مهاجم پیشین خود نیز به این موضوع باز می گردد که چرا رضایی زودتر به استقلالی ها اعلام نکرد تصمیمی برای ماندن در ایران ندارد و درست در روزی که با مدیران استقلال پای میز مذاکره نشسته بود، با شالروا قرارداد امضا کرد.
ورزش سه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار