درگیری لفظی بازیگر زن سینما با خبرنگاران +عکس
کد خبر: ۷۶۵۰۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰
بهناز جعفری، بازیگر سریال «زیر پای مادر» در پایان نشست خبری این فیلم خطاب به خبرنگاران با توهینی فراوان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه دیالوگ‌های سعید نعمت‌اله شبیه به فیلم‌های مسعود کیمیایی است، گفت:متاسفانه هیچ بار شناخت و تحلیلی در شماها وجود ندارد! یعنی همه شما افرادی هستید که پیش پا افتاده‌ترین سوال‌ها را برای به چالش کشاندن ما بازیگرهایی که یک سال زحمت کشیدیم و این سریال را ساختیم ندارید و یک سری سوال کسالت‌آور دارید!
 
من فکر می‌کنم این موضوع به دلیل بی‌سواد و عدم شناخت منتقدان ماست. یعنی منتقدان ما در جایگاهی ننشسته‌اند که واقعا منتقد باشند و بتوانند به درستی و واقعا سریال ما را نقد کنند. چون الگویشان یک سری آدم‌هایی مثل «فراستی» هستند!
 
او در ادامه توهین‌هایش در پاسخ به خبرنگاری که چند سوال تکنیکی از او پرسیده بود، گفت: نقد و بررسی یعنی چی؟ آقای خمار! خبرنگار مربوطه گفت: من خمار نیستم و جعفری باز هم ادامه داد: نه انگار یک چیزی انداختی بالا!
 
در ادامه خبرنگاران سایر رسانه‌ها به لحن و صحبت‌های جعفری اعتراض  کردند، اما او باز هم ادامه داد: فقط بلدید بگویید به ما بی‌احترامی می‌کنید! این از بی‌سوادی شماست. شما حتی برای خودتان هم سوال ندارید و همه‌تان صرفا یک کارمند هستید که برای کارتان اینجا آمدید!
 
خبرنگاری گفت: اگر همین بچه‌های رسانه نبودند، شما الان بهناز جعفری نبودید! که این بازیگر گفت: می‌خواهم صد سال نباشند! اصلا من به واسطه شماها بهناز جعفری نشدم! شما روزنامه‌نگاران فقط بلدید اعتراض‌های بی‌اساس کنید.
 
بهناز جعفری
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
3
6
عجب!!!!!!!!!!!دل پری داشته
فانوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
6
18
حق با خانم جعفری هست.ایشون چندین سال وقت و عمر و سلامتیشون را به پای عرصه ی سینما و تاتر گذاشتند و آنوقت هر ننه قمری با گذراندن و یا نگذراندن دوره های الکی خبرنگاری،پا به عرصه ی خبرنگاری میگذاره و ذره ای نه در زمینه ی حتی رشته ی خودش که خبرنگاریه و نه در هیچ زمینه ی دیگری علی الخضوض سینما،ذره ای تبحر و شناخت و مطالعه نداره و همینجور پا برهنه میره وسط سینما یا هر هنر دیگه ای...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
2
9
درست هيچکس حق نداره به خبرنگار واقعي توهين يا بي احترامي کنه ولي اين خبرنگاراي ما فقط بلدن هي غر بزنن که به ما بي احترامي ميشه آخه شماها خبرنگار واقعي باشيد بعد تقاضاي احترام بکنيد
ناشناس
|
Thailand
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۵
0
0
خبرنگار جای منتقد را گرفته.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۶
0
4
چرا نظر منو نذاشتین ..بخاطر اینکه گفتم بازیگرا و افراد مشهور برام اهمیتی ندارن ...اونام یه فرد هستن مثل بقیه افراد جامعه که ممکنه اخلاق خوب یا بد داشته باشن ..کجای نظرم مشکل داشت ..چرا میخواین از افراد مشهور اسطوره بسازین ...پست های اینستاگرامیشون رو میبینی متوجه میشی تقریبا همه شون مثل بقیه افراد جامعه هستن و در یه سطح خیلی معمولی ...اما بواسطه بازیگری و مشهور بودن ...در دید جامعه و عوام خاص جلوه میکنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار