مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند
کد خبر: ۷۶۳۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 14    -    ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
پدیده ی جنجالی سلفی گرفتن؛
فوریه ی سال ۲۰۱۷ میلادی یک زن نیویورکی به اتهام سرقت کت پوست راسو به ارزش ۱۳ هزار دلار دستگیر شد. این اتفاق زمانی افتاد که او با پالتوی سرقتی عکس انداخته و آن را در اینستاگرام منتشر کرد. او که مسئول انبار در لباسفروشی Moda Operandi بود ...
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادنداختصاصی «تابناک با تو»؛ بسیاری از علاقه مندان به گرفتن عکس های سلفی قربانی تلاش های خود برای گرفتن عکس های خاص و متمایز می شوند، آنها این عکس ها را برای دوستان خود میفرستند و یا در صفحات اجتماعیشان منتشر می کنند. پدیده ی سلفی گرفتن عقل برخی از افراد را ربوده وتمام تلاش آنها گرفتن عکس های خاص با دوربین تلفن همراه هوشمند است.

در این گزارش با تعدادی از افرادی آشنا خواهید شد که گرفتن سلفی راهشان را برای رفتن به زندان هموار کرده است.

گرفتن عکس سلفی در هنگام رانندگی
 
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند
 
این مرد قصد داشت تا یک روز قبل از مراسم ازدواجش از آخرین روز مجردی خود عکس سلفی بیندازد و آن را در توییتر منتشر کند. او با انتشار این عکس از این که قرار بود ازدواج کند ابراز خوشحالی کرده بود.

این عکس سلفی در هنگام رانندگی و با عینک آفتابی گرفته شده و تصویر جاده ای که در آن رانندگی میکرد بر روی عینک نقش بسته بود. یکی از از افسران پلیس این سلفی را در توییتر دید و برای او نوشت که چنین کاری خلاف قانون است و این بی انضباطی ممکن است به قیمت جان افراد بی گناه تمام شود. او این عکس را به مرکز پلیس ارسال کرد تا او را جریمه کنند و طبق قانون با او رفتار شود. این فرد حساب توییتر خود را بست اما پلیس هنوز درصدد مجازات او به خاطر این اهمال و بی قانونی است.

سلفی گرفتن با پالتوی سرقتی
 
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند 

در فوریه ی سال ۲۰۱۷ میلادی یک زن نیویورکی به اتهام سرقت کت پوست راسو به ارزش ۱۳ هزار دلار دستگیر شد. این اتفاق زمانی افتاد که او با پالتوی سرقتی عکس گرفت و آن را در اینستاگرام منتشر کرد. او که مسئول انبار در لباس فروشی Moda Operandi بود، پس از اینکه مدیر فروشگاه عکس او را در اینستاگرام دید به اتهام سرقت دستگیر شد.

سلفی گرفتن با آتش سوزی
 
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند 

آتش سوزی بزرگی بیش از ۹۷ هزار جریب از ایالت کالیفرنیا را سوزاند، پلیس توانست مسبب این حادثه را از طریق فیلمی که خود او از حریق منتشر کرده بود بازداشت کند. پلیس کالیفرنیا «وین آلن هانتسمن» ۳۹ ساله را به بیست سال زندان محکوم کرد. او به دست داشتن در آتش سوزی و از بین بردن ۱۱۲ ساختمان در بیست و هفت روز محکوم شد، فیلمی که او برای دوستش از این حریق بزرگ فرستاده بود منجر به دستگیری او شد.

عکس سلفی پلیس در کنار مردی که داشت خود کشی می کرد
 
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند 
 
زمانیکه یک مرد در صدد خودکشی و پرتاب خود از روی پل بود، پلیس که گفتگوهایش برای جلوگیری از خودکشی بی فایده می نمود تصمیم گرفت تا از این لحظه یک عکس سلفی بیندازد. این عکس سلفی چند لحظه قبل از آن بود که مرد خودش را از روی پل پایین بیندازد و بمیرد.
سلفی پلیس باعث موجی از خشم در ترکیه شد و در حال حاضر تحقیق از پلیس مورد نظر به منظور مجازات او در حال انجام است.

سلفی گرفتن با اسلحه
 
مجرم هایی که با گرفتن عکس سلفی خودشان را لو دادند
 
یک شهروند از بروکلین تصویری از خودش را درحالیکه یک اسلحه به دست داشت، بر روی صفحه ی شخصی خود در فیسبوک منتشر کرد. او در این پست ادعا کرده بود که با این اسلحه عملیات مسلحانه انجام داده است. تحقیقات پلیس فدرال نشان داد که این فرد یک مجرم تحت تعقیب است که به بانکی در "بای سیتی" حمله کرده و ۷۰۰۰ دلار به سرقت برده بود. همچنین او دو جرم مشابه نیز انجام داده و از اتحادیه اعتباری ۴۳۰۰ دلار و از یک شعبه ی دیگر بانک آمریکا چند روز قبلتر ۴۰۰۰ دلار به سرقت برده بود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۴
4
12
دومی کجاش سلفیه
واقعا خسته نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار