طرز تهیه‌ی ناگت مرغ و سیب‌زمینی در فر
کد خبر: ۷۶۳۲۶
تاریخ انتشار: 2017 June 15    -    ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰
شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دلیل سرخ شدن ناگت‌های آماده در روغن فراوان، تمایل زیادی به مصرف آن نداشته باشید. امروز برای شما روش تهیه‌ی ناگت مرغ در فر را آموزش می‌دهیم. با ما همراه باشید.
طرز تهیه‌ی ناگت مرغ و سیب‌زمینی در فر
 
اختصاصی تابناک باتو؛ شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دلیل سرخ شدن ناگت‌های آماده در روغن فراوان، تمایل زیادی به مصرف آن نداشته باشید. امروز برای شما روش تهیه‌ی ناگت مرغ در فر را آموزش می‌دهیم.  با ما همراه باشید.

طرز تهیه‌ی ناگت مرغ و سیب‌زمینی در فر

مواد لازم:

سینه‌ی مرغ: دو عدد (بدون پوست و استخوان، خرد شده در اندازه‌های مساوی)
روغن زیتون: به میزان لازم
نمک و فلفل: به میزان لازم
آرد سوخاری: یک پیمانه
پنیر پارمسان: دو قاشق غذاخوری
سیب زمینی متوسط: دو عدد (شسته شده و ورقه شده با پوست)
پودر سیر و سبزی معطر: به میزان دلخواه
نمک و فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه:

سینی فر را چرب کرده برش‌های سیب زمینی را به سبزیجات معطر، نمک و فلفل و پودر سیر آغشته کرده و در سینی می‌چنیم. سینی را در فری با دمای 220 درجه‌ی سانتیگراد به مدت بیست دقیقه قرار می‌دهیم تا طلایی رنگ شوند.

پس از آن نوبت آمده کردن ناگت‌هاست. سینی فر را چرب می‌کنیم. نمک، فلفل، پودر سیر و سبزی معطر را در ظرفی ریخته و با یکدیگر مخلوط می‌کنیم. پنیر پارمسان رنده شده را به این مواد اضافه می‌کنیم. 

تکه‌های مرغ را  ابتدا در روغن زیتون می‌غلتانیم و سپس به این مخلوط، آغشته می‌کنیم و سپس آن‌ها را در پودر سوخاری قرار داده تا خوب اطراف تکه‌های مرغ با پودر سوخاری پوشانده شود. ناگت‌ها را داخل سینی فر قرار می‌دهیم. روی سطح ناگت‌ها را نیز کمی روغن زیتون می‌پاشیم.

سینی را در فر به مدت پانزده تا بیست دقیقه قرار می‌دهیم. ناگت‌های آماده شده را به همراه برش‌های سیب‌زمینی، سرو می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: fatafeat




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار