خرید گوشت قرمز ۵۰ درصد کاهش یافت
کد خبر: ۷۶۳۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
فرهاد موسی زاده، توزیع کننده گوشت بیان داشت: هر چند که چند روزی است گوشت به نسبت ارزان تر شده اما وضعیت بازار این کالا بسیار نامناسب است زیرا تقاضا به شدت پایین آمده به طوری که می توان گفت خرید گوشت حداقل 50 درصد کاهش داشته است.
 
وی اظهار داشت: البته همیشه در فصل گرما مصرف گوشت کاهش می یابد که امسال موضوع تب کریمه هم منجر شده تا این کاهشِ تقاضا نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شود.
 
موسی زاده گفت: گوشت گوساله هم ارزانتر شده است اما کاهش قیمت گوشت گوسفندی بیشتر بوده به طوری که یک کیلو شقه بدون دنبه از 35 هزار تومان به 33 هزار تومان رسیده است.
 
وی افزود: در شرایط کنونی بازار، واردکنندگان سود زیادی نصیبشان شد زیرا علاوه بر این که واردات گوشت از کشورهایی مانند پاراگوئه و نیوزیلند افزایش داشته است، از طرفی عده ای هم بوده اند که از قبل گوشت‌ها را دپو کرده اند.
 
این توزیع کننده گوشت تصریح کرد: قیمت گوشت برزیلی در طی هفته های اخیر و همزمان با کاهش قیمت گوشت داخلی، گرانتر شده به طور مثال قیمت واقعی گوشت برزیلی برای هر تناژ ران باید حدود 19 هزار تومان باشد که الان به 25 هزار تومان رسیده است که برای خرده فروشی تا 26 هزار تومان هم می رسد.
 
نسيم آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۳
0
3
از همه مسئولین ذی ربط بابت مدیریت صحیح تشکر می کنیم.با این مدیریت صحیح به زودی به یک کشور گیاهخوار تبدیل خواهیم شد.
اما یک سئوال:چرا با وجود کمبود تقاضا، قیمت گوشت تغییری نکرده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار