پسری که در خانه ارواح زندگی می‌کرد
کد خبر: ۷۶۲۵۴
تاریخ انتشار: 2017 June 13    -    ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
بعدازظهر روز گذشته خبر مرگ مشکوک یک مرد جوان به نام کامران از سوی مأموران کلانتری 142 کن به بازپرس امور جنایی تهران اعلام شد.

بنابر اظهارات مأموران چند پسر جوان برای انتقال کامران به کمپ ترک اعتیادی اقدام کرده بودند اما مقابل در کمپ اعتیاد کامران جان خودش را از دست داده بود همچنین شواهد حاکی از آن بود که کامران مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

دقایقی پس از اعلام خبر، قاضی دشتبان؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی تهران در محل اعلام خبر حاضر شدند، بررسی اکیپ صحنه جرم و کارشناسان پزشکی قانونی نشان داد که دستان کامران قبل از مرگ بسته شده همچنین آثار ضرب و شتم و شوکر روی بدن کامران مشهود بود.

در جریان رسیدگی اولیه به پرونده چهار پسری که کامران را به کمپ منتقل کرده بودند بازداشت و پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شدند.

بهرام یکی از متهمان این پرونده در اظهاراتش به بازپرس گفت: من و دیگر متهمان بازداشت شده چندین سال قبل از اعتیاد رهایی یافته و خدمت‌گذار کمپ بودیم، روز گذشته برادر کامران تماس گرفت و از مسئولان کمپ خواست تا کامران را به کمپ ببریم که من، شایان، پژمان و حامد به محل زندگی کامران رفتیم، زمانیکه آنجا رسیدیم برادر کامران گفت که کامران خطرناک است و چندین چاقو در منزل نگه‌داری می‌کند، برادر کامران به ما اسپری اشک‌آور داد اما ما اسپری را نگرفتیم، زمانیکه به داخل منزل کامران رفتیم،‌ آنجا شبیه محل زندگی ارواح و تمام دیوارها سیاه بود، کامران را به داخل خودرو برده و به کمپ انتقال دادیم، کامران داخل خودرو تقلا می‌کرد که دوستان من چندین ضربه به او زدند، زمانیکه به کمپ رسیدیم کامران مقابل در حالش بد شد که با اورژانس تماس گرفتیم اما کامران جان خودش را از دست داده بود.

اظهارات بهرام در حالی مطرح شد که سایر متهمان بازداشت شده اظهارات متفاوت و ضد و نقیضی را مطرح کردند همچنین تمامی متهمان بازداشت شده مدعی بودند که برادر کامران اسپری اشک‌آور را در اختیارشان قرار داده اما برادر کامران مدعی بود متهمان خود اسپری اشک‌آور و شوکر حمل می‌کردند.

پس از این اظهارات بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت متهمان را صادر کرد و آنها را برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی تهران قرار داد. 
تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار