فراگیری علم و دانش؛ به قیمت جان+عكس
کد خبر: ۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: 2017 June 11    -    ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
دانش آموزان روستایی با 3 خانوار در محدوده جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد کنار رودخانه خرسان واقع شده که کمی آن طرف‌تر یعنی بعد از رود، روستای انجو از توابع شهرستان لردگان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اهالی این روستا با دارا بودن سه خانوار از داشتن حداقل امکانات محروم بوده و فرزندان این دیار برای عقب نیافتادن از قافله علم و دانش مجبور به طی کردن مسیر این روستا به روستای انجو چهارمحال و بختیاری هستند.
 
فراگیری علم و دانش؛ به قیمت جان

دانش آموزان این روستا برای رفتن به مرکز فراگیری علم و دانش(مدرسه) راهی جز عبور از رودخانه خروشان و وحشی خرسان ندارند و باید با جره(گرگر) از رودخانه عبور کنند و البته با این شرایط باید بپذیریم که این نوجوانان تحصیل را به قیمت جان پذیرفته‌اند.

دختران و پسران این روستای کهگیلویه و بویراحمدی هر روز با آویزان کردن خود از جره(گرگر) خود را به مدرسه انجو چهارمحال بختیاری می‌رسانند تا حامیان سیاست " زیر چرخ توسعه عده‌ای باید له شوند" راحت به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری خود برای اداره امور کشور مشغول باشند.                         

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: عکس دختر دانش آموزی که با "جره" قصد عبور از رودخانه را دارد مربوط به این استان نیست.

هادی زارع پور اظهار داشت: این عکس متعلق به دانش آموزی از استان چهار محال بختیاری بوده که در حال عبور از رودخانه خرسان هستند.

بهروز امیدی مدیرکل آموز و پرورش چهارمحال بختیاری در این زمینه گفت: تمهیدات لازم برای حل مشکلات این دانش آموزان در کمترین زمان ممکن اتخاذ و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

امید می‌رود مسئولان و متولیان امر نسبت به رفع این مشکل تا پیش از وقوع هر حادثه‌ای اقدام کنند و این دانش آموزان را بنا به فرموده حضرت امام (ره) به عنوان ولی نعمتان بدانند و بپذیرند شهروند درجه یک و دو نداریم. 
 
تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار