کوکوی کدو سبز، غذایی ساده و لذیذ
کد خبر: ۷۶۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 12    -    ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۸
امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یکی از انواع کوکو، آشنا کنیم. کوکوی کدو سبز، خوراکی ساده و بسیار لذیذ است که مواد اولیه‌ی آن معمولا در دسترس می‌باشد. برای آشنایی با شیوه‌ی پخت این کوکوی خوشمزه، با ما همراه باشید.
کوکوی کدو سبز، غذایی ساده و لذیذ
 
اختصاصی تابناک باتو؛ امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یکی از انواع کوکو، آشنا کنیم. کوکوی کدو سبز، خوراکی ساده و بسیار لذیذ است که مواد اولیه‌ی آن معمولا در دسترس می‌باشد. برای آشنایی با شیوه‌ی پخت این کوکوی خوشمزه، با ما همراه باشید.
 
 کوکوی کدو سبز، غذایی ساده و لذیذ

مواد لازم:

کدوی پوست گرفته: 3 عدد متوسط
پیاز رنده شده: 1 عدد متوسط
تخم مرغ: 5 عدد
آرد: یک سوم پیمانه
بکینگ پودر: یک قاشق چایخوری
نعنا و جعفری خرد شده: به میزان دلخواه
نمک و فلفل: به میزان دلخواه

طرز تهیه:

ابتدا کدو را رنده کرده و پیاز و جعفری و نعنا را به آن اضافه می‌نماییم. تخم مرغ را در ظرفی ریخته و آرد و بکینگ پودر را به همراه نمک و فلفل به آن می‌افزاییم.

تخم مرغ‌ها را خوب هم می‌زنیم تا کف کنند سپس مایه‌ی تخم مرغ را به کدو اضافه و خوب مخلوط می‌کنیم. ماهیتابه را روی حرارت قرار داده و داخل آن روغن می‌ریزیم. وقتی روغن خوب داغ شد، از مواد با کمک قاشق یا ملاقه، مقداری برداشته و در روغن داغ می‌ریزیم و با پشت قاشق روی کوکوها را صافه می‌کنیم. وقتی یک طرف کوکوها سرخ شد، طرف دیگر آن را نیز سرخ می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: fatafeat
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۲
0
2
برای خوردن یک غذای لذیذ تابستانی هیچکدام از این کارها لازم نیست. کدوی سبز قلمی را حلقه ای ببرید و با کمی کره سرخ کنید سپس تخم مرغ زده شده را به آن اضافه کنید. با ماست خیار و برنج دم کشیده یک غذای عالی و نشاط آور برای روزهای گرم تابستان است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار