حضور سرزده ی "بز " در استودیو برنامه زنده
کد خبر: ۷۵۴۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶
همه ی چالش های یک برنامه ی زنده؛
این شرایط عجیب و غریب باعث شوخی و خنده ی کاربران در فضای مجازی شده است، همه ی آنها یک سؤال را می پرسند؛ واقعا این بز و بچه اش چه طوری وارد برنامه ی زنده ی تلویزیون شده اند؟!
حضور سرزده ی اختصاصی «تابناک با تو»؛ به تازگی یک فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده که در آن یک "بز" به درون استودیوی برنامه ی زنده گفتگو محور وارد می شود. این برنامه از شبکه ی "المجلس" کویت پخش میشد.
 
در این فیلم مجری و مهمانش گرم گفتگو بودند که یک بز همراه با یک بز کوچکتر، از محوطه ی پشت استودیو وارد می شوند و در آنجا گشت کوتاهی می زنند. نکته ی جالب توجه این بود که مهمان و مجری هیچکدام متوجه حضور بز در استودیو برنامه ی زنده نشدند.
 
این شرایط عجیب و غریب باعث استهزا و خنده ی کاربران در فضای مجازی شده است، همه ی آنها یک سؤال را می پرسند؛ 
 
واقعا این بز و بچه اش چه طوری وارد برنامه ی زنده ی تلویزیون شده اند؟! تا الآن هیچ کسی پاسخ این سؤال را نداده است، شما چه فکر می کنید؟!
 
 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
لطفا نگارنده متن در نگارش و جنس حیوان نکاتی را رعایت فرمایند خالی از لطف نیست این حیوان از جنس نر است دیگه از کی جنس نر با بچه اش وارد شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
بز وشتر به وفور یافت می شونند نمی خواستند مورد ازار قرار دهند ب همین علت در ان مکان قدم میکذارنند حقوق حیوانات رعایت سده اگر نمی شد سر از گشتارگاه سر در میاوردنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار