تصاویری جالب از داخل ساختمان مرکزی "ادوبی"
کد خبر: ۷۵۴۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 June 05    -    ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
یک شرکت فوق العاده منحصر به فرد و جالب؛
این مرکز نه تنها مکانی برای کارکردن بلکه جایی برای تفریح و سرگرمی هم می باشد. شرکت برای کارمندان خود اسباب و وسایل راحتی بسیاری فراهم کرده است؛ چه از لحاظ تجهیزات و دستگاه ها و چه از نظر زیبایی دکوراسیون داخلی، این طور که به نظر می رسد همه چیز در خدمت کارمندان و رفاه آنان است.
تصاویری از داخل ساختمان مرکزی اختصاصی «تابناک با تو»؛ سایت "بیزینس اینسایدر" فرصتی به دست آورد تا نگاهی به داخل ساختمان مرکزی شرکت "ادوبی" در سن خوزه کالیفرنیا بیندازد.
 
قیمت این ساختمان به ۶۷.۰۹ میلیارد دلار می رسد. به نظر می رسد که این مرکز نه تنها مکانی برای کارکردن بلکه جایی برای تفریح و سرگرمی هم می باشد. شرکت برای کارمندان خود اسباب و وسایل راحتی بسیاری فراهم کرده است؛ چه از لحاظ تجهیزات و و چه از نظر زیبایی دکوراسیون داخلی، این طور که به نظر می رسد همه چیز در خدمت کارمندان و رفاه حال آنان طراحی شده است.

این مرکز ۴۳ هزارمتر مربع وسعت دارد و ۲۵۰۰ کارمند در آن مشغول به کار هستند، ساختمان واقع در کالیفرنیا یکی از شش شرکت ادوبی در جهان است که به طور متوسط ۱۵ هزار کارمند دارد.

این شرکت سالن های تفریحی، کافی شاپ، سالن تنیس، باشگاه تناسب اندام، مرکز سلامت، رستوران با منوی غذایی بسیار متنوع و... را برای کارمندان خود مهیا کرده است.
آشپز شرکت به کارمندان علاقه مند آشپزی می آموزد، به علاوه مهدکودک و اتاق های نگهداری از کودک هم در این شرکت وجود دارد که امکان نگهداری فرزندان کارکنان را در آنجا فراهم آورده است.
 
لازم به ذکر است که "ادوبی" یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است. عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت درشهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد.
 
شما را به دیدن تصاویری از داخل ساختمان مرکزی "ادوبی" و محیط کاری شگفت انگیز آن دعوت می کنیم.
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
4
خوب با این ساختمان های ساده (در قیاس با ساختمان های اداری وزارت خانه ها و بانک ها در ایران و دفتر مدیران) بازدهی اون ها رو نگاه کنید تازه شرکت ادوبی فقط یک شرکت ساده نرم افزاریه که درامد سالانه آن 5 میلیارد دلار و به جرات می توان گفت این درآمد در صورت معادل سازی بیشتر از کل تولیدات غیر نفتی همه کشور های مسلمانه.
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
1
1
چرا این آدما شبیه ماکت هستند؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار