درخواست لبنانی‌ها برای توقیف فیلم بازیگر زن اسرائیلی+عكس
کد خبر: ۷۵۰۵۳
تاریخ انتشار: 2017 June 01    -    ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
وزارت اقتصاد لبنان خواهان توقیف کار تازه برادران وارنر شده است. لبنان و رژیم صیهونیستی به طور رسمی در جنگ هستند و در لبنان قانون بایکوت محصولات اسرائیلی پابرجاست و شهروندان لبنانی از سفر یا داشتن ارتباط با شهروندان سرزمین‌های اشغالی منع شده‌اند.
 
زن شگفت انگیز

روزنامه محلی دیلی استار عربی گفته است وزارت مذکور به دنبال ابزار لازم برای ممانعت از اکران فیلم «Wonder Woman» است. اگرچه ممنوعیت هنوز اعمال نشده است و یک سینمای زنجیره‌ای اکران این فیلم را در برنامه خود قرار داده است. آسویشدپرس گزارش کرده است پوسترها و بیلبوردهای دیجتالی فیلم در بیروت نصب شده است.

آی‌پی همچنین اعلام کرده است برای ممنوعیت اکران فیلم نیاز به رأی کمیته‌ای شش نفره است. این اولین فیلم گل گودت است که دچار ممنوعیت می‌شود. فیلم‌های «بت‌من» و «سریع و خشن»، این بازیگر، علی‌رغم اعتراض‌ها، در لبنان اکران شده‌اند.

کمپینی از حامیان بایکوت اسرائیل-لبنان اقدام وزارت اقتصاد را ستوده‌اندو گودن در ارتش اسرائیل خدمت کرده است و از حامیان نیروهای اشغالگر در حمله به غزه بوده است. او در سال 2014 نوشته بود «عشق و دعای خیرم را نثار پسران و دختران جوانی می‌کنم که زندگیشان را برای محافظت از وطنم در برابر کنش‌های هولناک حماس در خطر می‌اندازند، کسانی که خود را پشت کودکان وزنان مخفی می‌کنند... ما پیروز خواهیم شد... شابات شالوم!» 
 
جام جم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار