عجیب ترین بازار جهان در آفریقا
کد خبر: ۷۴۹۹۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
بازار جادوگری؛
در این بازار سر تمساح، گربه، میمون، ببر و سگ و از همه نوع حیوانی یافت میشود. به علاوه پرندگانی مثل کرکس، جغد و خزندگان هم در این بازار وجود دارند.
عجیب ترین بازار جهان در آفریقااختصاصی «تابناک با تو»؛ تصوری که بیشتر ما درباره ی جادوگرها داریم این است که آنها در دخمه های تاریک و به دور از چشم دیگران در حال طلسمات و جادو هستند.
 
 
شاید این تصور غیر قابل انکار باشد، اما در سرزمین جادوگران توگو (اکودوسوا شهری در لومه پایتخت توگو ) این طور نیست. در آنجا  جادوگران در روز روشن و در بازار مخصوص به جادوگری مشتری جذب می کنند و نسخه های عجیبی را برای رفع مشکلات و یا درمان بیماری ها برای مراجعه کنندگان خود ارائه می دهند.

در این بازار سر تمساح، گربه، میمون، ببر و سگ و از همه نوع حیوانی یافت میشود. به علاوه پرندگانی مثل کرکس، جغد و خزندگان هم در  این بازار وجود دارند.

یکی از مشتریان در پاسخ به این پرسش که چرا سر حیوان خریده و چگونه از آن استفاده می کند می گوید:

" سر حیوان را لِه می کنم و حسابی می کوبم،  بعد آن را با گیاهان و علف ها مخلوط می کنم و می گذارم که روی آتش بماند آنقدر که روغن سیاهی از آن بیرون بیاید، و در نهایت از آن به عنوان داروی دردهایم استفاده می کنم."

در این بازارها جادوگر دکترها به چشم میخورند و تعدادشان هم زیاد است. در این گزارش شما را به دیدن تصاویری از آنها دعوت می کنیم.
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
5
خدا عقل بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
5
خوی وحشی گری انسان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار