هتل هایی که زیر دریا قرار دارند+عكس
کد خبر: ۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: 2017 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
هتل‌های زیادی در نقاط مختلف دنیا امکان اقامت منحصربفرد برای شما فراهم می‌کنند مانند این هتل‌ها که به شما اجازه می‌دهند به معنای واقعی کلمه در کنار ماهی‌ها بخوابید. به نظر می‌رسد هر چند سال طرح هایی برای مناطق تفریحی جدید زیر دریا ظاهر می‌شود. اما در واقعیت، ساخت و ساز زیر آب به دلیل نگرانی‌های زیست محیطی و موانع مالی کار آسانی نیست؛ بنابراین اگر بخواهید تماس بگیرید و برای امشب یک اتاق رزرو کنید واقعا کجا می‌توانید بمانید؟ نگران نباشید، چندین گزینه وجود دارد که آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم که اگر انتخابشان کنید یک اقامت به یادماندنی خواهید داشت.

آتلانتیس پالم، دوبی

این هتل لوکس در دوبی پنجره‌های عظیمی از سقف تا کف دارد که اجازه می‌دهد زندگی دریایی را از تخت خود تماشا کنید. هزینه که باید برای یک شب اقامت در این هتل پرداخت کنید ۸۲۰۰ دلار است و بااینکه زیر دریا نیست، اما می‌توانید ۶۵۰۰۰ جانور دریایی آکواریوم Ambassador Lagoon را ببینید.
 
 هتل هایی که زیر دریا قرار دارند
 

 
عاشقان زیردریایی عمیق، کارائیب

چرا در یک اتاق بمانید وقتی می‌توانید در یک زیردریایی اقامت کنید؟ از سال ۲۰۱۴ امکان اقامت در این زیردریایی لوکس فراهم شده است. یک آشپز و خدمتکار شخصی به شما اطمینان می‌دهند که خدمات یک هتل پنج ستاره را دریافت می‌کنید. هزینه اقامت یک شب در این زیردریایی ۲۱۵۰۰۰ دلار است.
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
 

 
اقامتگاه دریایی سنوستا در سنگاپور

این هتل ۱۱ سوئیت اقیانوسی دارد که در دو طبقه ساخته شده اند. طبقه بالا که روی دریا قرار دارد فضای نشیمن است و طبقه پایین که زیر آب است اتاق‌های خواب هستند. هزینه اقامت در این هتل شبی ۱۲۰۰ دلار است.
 
 هتل هایی که زیر دریا قرار دارند
 


هتل مانتا درزنگبار

این اقامتگاه تفریحی شناور در جزیره پمبا در زنگبار قرار دارد و منظره منحصربفردی از اقیانوس هند و ساحل آفریقایی برایتان فراهم می‌کند. هر اتاق حدود ۴ متر زیر دریا قرار دارد. هزینه اقامت در آن شبی ۱۵۰۰ دلار است.
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
 

 
اقامتگاه تفریحی هیلتون در مالدیو

این اقامتگاه اولین رستوران زیردریایی جهان بوده که به یک اتاق خواب دونفره زیرآبی تبدیل شده است.
 
 هتل هایی که زیر دریا قرار دارند
 

 
مسافرخانه آتر در سوئد‌

می‌خواهید زیر آب بخوابید، اما توانایی پرداخت هزینه‌های گزاف را ندارید؟ این کابین‌های زیر آبی در سوئد بهترین راه حل برای شما هستند. این مسافرخانه شبیه خانه‌های معمولی سوئدی است که روی آب شناور است و یک اتاق خواب در عمق سه متری سطح آب دارد و هزینه اقامت در آن شبی ۲۵۰ دلار است.
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
 

 
 لژ زیردریایی ژول در فلوریدا

نام این هتل از ژول ورن گرفته شده است و یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های زیرآبی در جهان است و برای مسافران شجاعی مناسب است که ترسی از این ندارند که ۶. ۵ متر غواصی کنند تا به ورودی اصلی آن برسند. هزینه اقامت این هتل شبی ۶۷۵ دلار است.
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
 

 
هتل بامبو اینداه در بالی

این هتل زیر آب قرار ندارد، اما می‌توانید از کف شیشه‌ای آن فعالیت فوق العاده تماشایی تالاب میگو را ببینید.
 
 هتل هایی که زیر دریا قرار دارند
 

 
سرزمین عجایب شیمائو در شانگهای

سرزمین عجایب شیمائو در شانگهای هنوز تکمیل نشده است. اما یک هتل لوکس و منحصربفرد در آن ساخته می‌شود که ۳۷۰ اتاق دارد و شامل دو طبقه زیر آب می‌شود. یک آبشار مصنوعی در این سایت ساخته می‌شود و مهمانان تشویق می‌شوند به ورزش‌های آبی بپردازند. این هتل اواخر سال ۲۰۱۷ افتتاح می‌شود و قیمت اتاق‌های آن از ۲۰۰ دلار شروع می‌شود.
 
هتل هایی که زیر دریا قرار دارند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار