اسرار کمد لباس ملکه الیزابت دوم
کد خبر: ۷۴۸۱۵
تاریخ انتشار: 2017 May 31    -    ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
ملکه ای که همیشه یک جور تیپ می زند؛
ملکه الیزابت دوم بیشتر ۹۱ سال عمر خود را زیر ذره بین بوده است. جایگاه رسمی او و حضور در مراسم های عروسی و مناسبت های مختلف پادشاهی او را در چنین موقعیتی قرار داده است. با گذشت تمام این سالها او همچنان سعی می کند که در انتخاب لباس و استایل خود یک خط واحد و مشخص را دنبال کند، این در حالی است که در دنیای مُد و لباس تغییرات گسترده و تنوعات بسیاری رخ می دهد.
اسرار کمد لباس ملکه الیزابت دوماختصاصی «تابناک با تو»؛ ملکه الیزابت دوم بیشتر ۹۱ سال عمر خود را زیر ذره بین بوده است. جایگاه رسمی او و حضور در مراسم های عروسی و مناسبت های مختلف پادشاهی او را در چنین موقعیتی قرار داده است. با گذشت تمام این سالها او همچنان سعی می کند که در انتخاب لباس و استایل خود یک خط واحد و مشخص را دنبال کند، این در حالی است که در دنیای مُد و لباس تغییرات گسترده و تنوعات بسیاری رخ می دهد.

در این گزارش قصد داریم تا رازهای کمد لباس ملکه الیزابت دوم را برای شما مخاطبان عزیز بر ملا کنیم.
 
الیزابت دوم ملکه سلطنتی بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، و رئیس اتحادیه کشورهای همسود است
الیزابت دوم ملکه سلطنتی بریتانیا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، و رئیس اتحادیه کشورهای همسود است

۱.
در حدود ۱۲ نفر برای استایل ملکه الیزابت دوم و نحوه ی لباس پوشیدن او کار می کنند؛ مشاور ویژه، طراح لباس، طراح کلاه، سه خیاط و خدمه های زن که او را در پوشیدن لباس کمک می کنند. بعضی دیگر از این خدمه ها هم وظیفه شستن، اتو زدن و آماده کردن لباس های الیزابت دوم را بر عهده دارند.

۲.
اگر پارچه های لباس ملکه نازک و از نوع "شیفون"، "ارگانزا" و یا "حریر" باشد، خدمه از یک فن هوا استفاده می کنند تا میزان مقاومت این پارچه را در برابر وزش باد بسنجند، تا ملکه در مقابل انظار مردم وقتی لباس هایش به این سو و آن سو می رود شرمسار نشود. گاهی اوقات آنها برای حل این مشکل وزنه های مخصوصی را به لباس ملکه می آویزند تا لباس او بر باد نرود و آشفته نشود.

۳.
ملکه الیزابت دوم ممکن است در روز چندبار ملاقات رسمی داشته باشد، و لباس های مختلف و متنوعی بپوشد، به همین دلیل بیشتر لباس های او از پشت زیپ بلندی دارند تا خدمه بتوانند براحتی لباس های او را عوض کنند بدون اینکه مدل موها و یا اکسسوار لباس هایش به هم بریزد.
 
ژست الیزابت دوم با لباس و کلاه قرمز رنگ
ژست الیزابت دوم با لباس و کلاه قرمز رنگ
الیزابت دوم بین
الیزابت دوم بین "شاهزاده ویلیام" و همسر او "کیت میدلتون
 
۴.
جلسه ی "پرو"  و اندازه گیری لباس ملکه از امور سری به شمار می رود که فقط پنج نفر از کارگروه لباس حق حضور در آن را دارند. فقط دو نفر از خیاط های ویژه می توانند در این جلسه شرکت کنند. آنها اغلب ۴ تا ۵ دست لباس آماده برای یک جلسه پرو ملکه دارند تا وقت هدر نرود. خیلی کم پیش می آید که ملکه الیزابت دوم نظرش را درباره ی چیزی که قبلا تایید کرده عوض کند.

۵.
او رنگ لباس هایش را متناسب با جایی که می رود انتخاب می کند، برای مثال وقتی می خواهد به خانه ی سالمندان برود لباس های پر رنگ می پوشد تا افرادی که ضعف بینایی دارند او را خوب ببینند، در رفتن به مدارس دانش آموزان هم لباس های روشن و شاد می پوشد تا توجه آنان را جلب کند، لباس های او در چنین موقعیتی اغلب پر، گل و یا روبان دارند.
 
۶. لباس های روز ملکه تا زانو ها را می پوشاند و زانو کاملا زیر لباس است، اما لباس شب و کوکتل ملکه الیزابت دوم بلند تر است، اما از مچ پا فراتر نمی رود تا ملکه در هنگام بالا رفتن یا پایین آمدن از پله ها دچار مشکل نشود.
 
استایل ملکه در
استایل ملکه در "جوبیلی الماسی" جشنی جهانی در سال ۲۰۱۲ به مناسبت شصتمین سالگرد نشستن ملکه الیزابت دوم بر تخت هفت کشور پس از مرگ پدرش، شاه جرج ششم، در ۶ فوریه ۱۹۵۲ میلادی
الیزابت دوم در رنگ بنفش کمرنگ، ۲۰۱۵ میلادی
الیزابت دوم در رنگ بنفش کمرنگ، ۲۰۱۵ میلادی
جشن ازدواج ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۴۷ میلادی
جشن ازدواج ملکه الیزابت دوم در سال ۱۹۴۷ میلادی
استایل متعلق به آغازین سالهای دهه پنجاه میلادی
استایل متعلق به آغازین سالهای دهه پنجاه میلادی
استایل متمایز در سال ۱۹۶۷ میلادی
استایل متمایز در سال ۱۹۶۷ میلادی
ملکه الیزابت دوم در نمایی متفاوت
ملکه الیزابت دوم در نمایی متفاوت
 
 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار