مُثله کردن وحشیانه شیر‌ برای نسخه سحر آمیز! +تصاویر
کد خبر: ۷۴۷۲۲
تاریخ انتشار: 2017 May 29    -    ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
مدتی قبل افراد ناشناسی سه قلاده شیر در آفریقای جنوبی را کشته و سر و پنجه‌هایشان را بریده‌اند که گمان می‌رود جادوگران مسئول این کار باشند.
 
سه قلاده شیر که در باغی متعلق به یک شهروند آفریقای جنوبی به نام "آندره دی لانگ" زندگی می‌کردند، توسط افراد ناشناس کشته شدند و قاتلان شیرها، سر و پنجه شیرها را بریده و با خود برده‌اند.
 
مُثله کردن وحشیانه شیر‌
 
آقای لانگ در این‌باره به رسانه‌ها گفته است: گمان می‌کنم جادوگران به شیرهایم سم داده و سپس آنها را به خارج از مزرعه برده و کشته‌اند، آنها سر و پنجه شیرها را برای"جادوی سیاه" با خود برده‌اند و این احتمال نیز وجود که یکی از کارگران این مزرعه در ازای دریافت پول با جادوگران به توافق رسیده و پس از کشتن  شیرها، سر و پنجه آنها را به جادوگران داده باشد. این دومین حادثه مشابه در مزرعه دی لانگ است،زیرا سال گذشته نیز سه گربه او کشته و سرهایشان مفقود شد.
 
این حادثه در روستای تزانین در استان لیمبوبو، نزدیک مرز زیمباوه و موزامبیک رخ داده و جادوگران این دو کشور به انجام جادوی سیاه معروف هستند.
 
مُثله کردن وحشیانه شیر‌
 
پلیس آفریقای جنوبی اعلام کرده این پرونده را پیگیری کرده و قاتلان شیرها را تحت تعقیب قرار خواهد داد. یک افسر متخصص جرائم آفریقای جنوبی با مالک مزرعه تماس گرفته و پیگیری این پرونده را به عهده گرفته است.مواچی نجوب، سخنگوی پلیس Police نیز گفته: سه شیر کشته شده، نر بوده و در مزرعه‌ای استان لیموبو در شمال کشور کشته شده‌اند.
 
به گفته نجوب، قاتلان پس از ورود به مزرعه، میله‌های قفس شیرها را بریده و وارد قفس شده‌اند، او به دلیل در جریان بودن تحقیقات، درباره این احتمال که ممکن است شیرها را مسموم کرده باشند، چیزی نگفت.
 
مُثله کردن وحشیانه شیر‌
 
برخی منابع گفته‌اند احتمالا اعضای بدن شیرهای کشته شده در طب سنتی محلی کاربرد داشته و برخی از حکیمان محلی بنا به باورهای اعتقادی، این اعضا را به همراه برخی گیاهان و جادو برای درمان بیماری‌ها، افزایش ثروت و رفع دیگر مشکلات مشتریان خود به کار برده‌اند.
 
روزنامه بیزینس‌دی اعلام کرده قیمت این سه قلاده شیر به 66 هزار و 600 دلار می‌رسد و سخنگوی پلیس نیز گفته این سومین حادثه مشابه از سال گذشته تا به امروز است. پیش از این نیز در این منطقه سه مجموعه شیر کشته و سرهایشان دزدیده شده‌اند.
 
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار