رونالدو به زودی پدر می‌شود+عکس
کد خبر: ۷۴۵۸۶
تاریخ انتشار: 2017 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
  پس از جدايي كريستيانو رونالدو از نامزد روسش، ايرينا شايك، ستاره پرتغالي نتوانست دختر مورد علاقه‌‌اش را پيدا كند و مدت‌ها مجرد بود. تا اينكه در نوامبر سال گذشته ميلادي، اعلام شد كه كريس با دختر اسپانيايي جواني در حال رفت‌وآمد است. تصاويري از سفر اين زوج جوان به شهر پاريس هم در شبكه‌هاي اجتماعي و رسانه‌هاي خبري منتشر شد اما تا پيش از اين خود كريستيانو رونالدو تصويري از خودش در كنار جورجينا را منتشر نكرده بود. اين اتفاق روز پنج‌شنبه رخ داد و ستاره پرتغالي براي اولين بار عكسي از خودش در كنار نامزدش را در اينستاگرام قرار داد. انتشار همين عكس سروصداي زيادي درميان كاربران به پا كرد و حتي بعضي رسانه‌ها نوشته‌اند كريس در آستانه پدر شدن است.
 
رونالدو به زودی پدر می شود؟!
 
انتشار اين عكس توسط كريس، باعث شده تا اين زوج، يك گام بزرگ در رابطه‌شان به جلو پيش بروند. چراكه اين اولين بار است كه ستاره پرتغالي تصويري از خودش و نامزدش را در شبكه‌هاي اجتماعي براي هوادارانش منتشر كرده.

دوستداران كريس هم از ديدن اين عكس به شدت به وجد آمده‌اند طوري كه اين عكس در كمتر از 4 ساعت بيش از 5/2 ميليون بار لايك شده.

كريس و جورجينا در ماه نوامبر سال 2016 با هم آشنا شده‌اند و در صورتي كه اين گمانه‌زني‌ها صحيح باشد، در انتظار اولين فرزند مشترك‌شان خواهند بود.
 
جام نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار