اختلاف خانوادگی به جنایت منتهی شد
کد خبر: ۷۴۵۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹
قتل خانوادگی، پایان تلخ اختلافات؛
مادر خانواده "سمیره شور" در اتاق خواب با ضربات گلوله به قتل رسیده و جسد "ناریمان" دختر خانواده در جلوی در خانه که بر اثر گلوله کشته شده بود پیدا شد. این طور که به نظر می رسد او در تلاش برای فرار کردن از موقعیت خطر بوده است.
اختلاف خانوادگی به جنایت منتهی شداختصاصی «تابناک با تو»؛ مرد لبنانی از منطقه (جناتا) در صور جنوب لبنان، همسر و دختر ۱۵ ساله اش را به قتل رساند و سپس خودکشی کرد. نیروهای پلیس یک روز پس از وقوع جنایت از موضوع مطلع شدند.

آنها در محل وقوع جنایت حاضر شدند و پرونده ای را در زیر مجموعه جنایت های فامیلی گشودند. جسد این سه نفر به پزشکی قانونی جهت تحقیقات و کالبدشکافی انتقال داده شد.

مادر خانواده "سمیره شور" در اتاق خواب با ضربات گلوله به قتل رسیده و جسد "ناریمان" دختر خانواده که بر اثر اصابت چندین گلوله کشته شده بود جلوی در خروجی خانه پیدا شد. این طور که به نظر می رسد او در تلاش برای فرار کردن از موقعیت خطر بوده است.
 
پدر قاتل کنار همسر و دخترش
پدر قاتل کنار همسر و دخترش

پدر "محمود شور" پنجاه و هشت ساله پس از کشتن همسر و دختر پانزده ساله اش با هفت تیر خودکشی کرد.  وقتی پلیس جسد او را یافت هنوز خون فراوانی که از او رفته بود خشک نشده بود. بنا به گزارش روزنامه "النهار" لبنان این مرد در تعامل با اعضای خانواده همواره عصبی مزاج و تند خو بوده است.

تحقیقات نشان می داد که این زوج چندی پیش از هم جدا شده و متارکه کرده بودند، اما با مصلحت اندیشی و برای حفظ آبروی خانواده بازگشته و زندگی زیر یک سقف را برای مدت کوتاهی آغاز کرده بودند تا اینکه این جنایت رخ داد.

آنها از مشکلات خانوادگی رنج می بردند. دختر آنها چندی پیش با ارسال پیامی به یکی از دوستانش از مشاجرات و دعواهای همیشگی درون خانه با دوستش صحبت کرده بود.

به علاوه این زوج ۴ فرزند دیگر دارند که در خارج از لبنان زندگی می کنند و پس از تماس های مکرر تلفنی و بی پاسخ به خانه، با دایی خود تماس می گیرند و موضوع را به وی اطلاع می دهند که او به خانه می رود و با مشاهده ی جنایت پلیس را در جریان می گذارد.
 
سمیره و دخترش ناریمان
سمیره و دخترش ناریمان
عکس دیگر از سمیره و ناریمان
عکس دیگر از سمیره و ناریمان
ناریمان (مقتول) کنار پدرش
ناریمان (مقتول) کنار پدرش
 
 قتل‌های خانوادگی در واقع  پایان تلخی برای خشم‌های فروخورده اعضای خانواده است. بسیاری از درگیری های درون خانوادگی فروریختن آتشفشانی از خشم بر سر ضعیف ترین اعضای خانواده است، آتشفشانی که فورانش حتی فرد پرخاشگر را که نقش قوی ترین و معترض ترین عضو خانواده را بازی می کند، می سوزاند و محیطی ناامن و پردلهره را ایجاد می کند.

اما در نهایت بعضی از این درگیری ها، به اندازه ای خشن است که به مرگ عضو یا اعضایی از خانواده پایان می یابد و شرایطی هولناک را به وجود می آورد که عواقب آن تا سال ها باقی می ماند.
 
مراسم خاکسپاری دو مقتول دیروز برگزار شد
مراسم خاکسپاری دو مقتول دیروز برگزار شد
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
4
علت عمده جنایت های خانوادگی بی وفایی یا تحقیر و توهین یکی از طرفین است که سبب ایجاد کینه و انتقام میشود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار