مجازات عابر پرخاشگر به دست روزگار در آن واحد!
کد خبر: ۷۴۵۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
حاصل کردار و عمل انسان، کمی زیادی فوری؟ گویا واقعاً دنیا دار مکافات است! یک راننده با استفاده از دوربین فیلمبرداری روی داشبورد اتومبیل، تصاویری از یک عابر پیاده خشمگین را در آدلاید استرالیا ضبط کرده است. به محض نزدیک شدن این راننده به چراغ قرمز، مردی مسن‌تر که سگی را همراه خود دارد، شروع به عبور از عرض خیابان می‌کند.

مجازات عابر پرخاشگر به دست روزگار در آن واحد! اختصاصی «تابناک باتو» ؛ حاصل کردار و عمل انسان، کمی زیادی فوری؟ گویا واقعاً دنیا دار مکافات است! یک راننده با استفاده از دوربین فیلمبرداری روی داشبورد اتومبیل، تصاویری از یک عابر پیاده خشمگین را در آدلاید استرالیا ضبط کرده است. به محض نزدیک شدن این راننده به چراغ قرمز، مردی مسن‌تر که سگی را همراه خود دارد، شروع به عبور از عرض خیابان می‌کند.

مرد مسن احساس می‌کند که راننده با سرعت زیادی در حال نزدیک شدن است، به همین دلیل با انواع ژست‌های توهین‌آمیز و الفاظ رکیک از راننده پذیرایی می‌کند.

راننده می‌توانست به راحتی بشنود که این مرد مسن با عصبانیت تمام و با لهجه‌ی غلیظ استرالیایی به او می‌گوید: «ش... !» (مثلاً یک چیزی معادل: ای تو روح ماشینت)

تمام این رفتارهای زننده و تند خویی‌ها باعث می‌شوند که این عابر پیاده از تیر برق مقابل خود غافل شود و در نهایت با صورت به تیر برق برخورد کند. البته گویا از نگاه این مرد مسن، این بدبیاری نیز تماماً تقصیر راننده بود.

هر چند که نمی‌توان راننده را به دلیل سرعت کمی بیش از حد، بدون تقصیر دانست اما حرکات این عابر پیاده، ضایع نبود؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
1
راننده را بخاطر سرعن زياد مقصر دانست!!!!!!!!!!!!

اكه تو ايران بود اصلا ماشين راش نميداد و هيچ توقفي نمي كرد.
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
0
0
دنیا دار مکافات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار