کفش های یک میلیارد تومانی الماس خواننده معروف
کد خبر: ۷۴۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 August 12    -    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
خواننده معروف در تازه‌ترین خرید خود یک جفت کفش پاشنه بلند تمام الماس به قیمت باورنکردنی دویست هزار پوند یا چیزی در حدود سیصد و چهل هزار دلار تهیه کرده است.
وقتی صحبت از پوشش لباس و ظاهر منحصربفرد باشد بیانسه نولز (Beyoncé Knowles) خواننده بااستعداد و خوش‌صدا همیشه از دیگر سلبریتی‌ها پیش بوده است. بیانسه در تازه‌ترین خرید خود یک جفت کفش پاشنه بلند تمام الماس به قیمت باورنکردنی دویست هزار پوند یا چیزی در حدود سیصد و چهل هزار دلار تهیه کرده است. تقریبا هیچ چیز در دنیا برای بیانسه گرانقیمت نیست، این خواننده پس از مطالعه یک مقاله در رابطه با کفش‌های فانتزی «بورگتزی» با این طراح تماس گرفته و پیشنهاد خود را مطرح کرده است.

کریستوفر شلیس (Christopher Shellis) طراح و بنیانگذار برند بورگتزی تجربه آشنایی با بیانسه را چنین توصیف می‌کند: «بیانسه اوج و نهایت یک مشتری فانتزی است. اگر بخواهید  یک نفر مخلوقات طراحی شده توسط شما را به دنیا معرفی کند، هیچ کس در دنیا بهتر از بیانسه نیست». کریس پیش از این نیز با طراحی‌های باورنکردنی خود و استفاده از پلاتین و طلای هجده عیار و استفاده از دوهزار الماس در کفش دنیای طراحی را تکان داده است.


  او می‌‌گوید: «بعد از بیست و پنج سال کفش‌های بیانسه یا همان « Princess Constellation » بهترین کار طراحی من است، این کفش‌ها تاج جواهرنشان کفش‌های پاشنه‌بلند است و مانند یک جگوار دهه شصت نسخه E ماندگار و جاودان است». این کفش‌های منحصربفرد از 1290 قطعه سنگ قیمتی تشکیل شده است. این کفش‌های حیرت‌انگیز با الهام از آهنگ سال 1986 پل سایمون با نام «الماس بر کف کفش‌های او» طراحی شده است. بیانسه قرار است این کفش‌های گرانقیمت را در موزیک ویدیوی جدید خود به پا کند. نکته عجیب و غریب دیگر در رابطه با این کفش‌ها گارانتی هزار ساله آنهاست.

 


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
حميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۲
1
7
خدا شفا بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار