همه از چهره این جوان وحشت می‌کنند+تصاویر
کد خبر: ۷۴۳۴۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
"آنتونیو ریلوی"، که به دلیل بیماری نادر پوستی، در ۱۲ سالگی از سوی خانواده خود طرد شده است، به دلیل ظاهر ترسناکی که دارد همچنان مورد آزار و اذیت مردم قرار می‌گیرد.

این جوان ۲۶ ساله فیلیپینی از عارضه ژنتیکی "ایکتیوز" رنج می‌برد. پوست او همانند شخصی که در آتش سوخته، ترک خورده و فلس مانند است. چشمان بیرون زده و دندان‌های تیز او این باور را در میان اهالی شهر"آکلان" ایجاد کرده که او یک فرد نفرین شده است.
 

 شرایط جسمانی آنتونیو روز به روز بدتر شده و بیشتر از سوی مردم مورد آزار قرار می‌گیرد.
او می‌گوید: وقتی کوچک بودم خوشحال بودم، ولی اکنون مردم از من می‌ترسند. مرا شیطان خطاب می‌کنند، از من فراری هستند و من مجبورم در خانه بمانم. آن‌ها می‌گویند روح شیطان در من دمیده شده، ولی من کلیسا می‌روم و مردم را دوست دارم.

وی امیدوار است با درمان بیماری‌اش از آزار اطرافیان رهایی یابد و به راحتی بتواند از خانه خارج شود.

ریلوی با عارضه ژنتیکی "ایکتیوز هارلیکون"، "دلقک ایکتیوز" یا "ماهیاک" متولد شده است که در هر ۱۰ میلیون انسان، یک مورد به این عارضه مبتلا می‌شوند. ایکتیوز هارلیکون یک ایکتیوز مادرزادی شدید است که با ضخامت غیرطبیعی پوست جنین مشخص می‌شود و ظاهر کاملا آشکاری دارد.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
3
اکثر مردم ظاهر بین هستند و توجه نمی کنند که شاید طرف دچار بیماری یا مشکل جسمانی باشند و هر مزخرفاتی به ذهنشان رسید فوری به زبان می اورند.امیدوارم خداوند به این شخص شفا عنایت کند.قطعا با چند عمل جراحی کوچک چهره اش بهتر خواهد شد.
مریخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
4
0
خداوند او را شفا دهد اما گاهی مرگ بهترین درمان و ارام بخش ترین دارو است از خداوند بخاطر وجود داشتن مرگ سپاسگذارم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار