راز مرگ ۶ فرزند یک خانواده در آتش+عكس
کد خبر: ۷۴۳۳۵
تاریخ انتشار: 2017 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
 خانه خانواده مالون، شش ماه پیش در بالتیمور به صورت نامشخصی آتش گرفت. کارآگاهان بخش جنایی امروز به علت این اتفاق پی بردند. یکی از همسایگان زمانی که زبانه‌های آتش را از پنجره اتاق پذیرایی خانه مالون مشاهده کرد، با آتش‌نشانی تماس گرفت، اما شدت آتش‌سوزی که از ‌نیمه شب آغاز شده بود به قدری زیاد بود که وقتی آتش‌نشانان به محل رسیدند، بخش زیادی از خانه را فرا گرفته بود.

در این آتش‌سوزی، شش کودک خانواده جان خود را از دست دادند. دختر هشت ساله که جان سالم به در برده بود، گفت: شعله‌های آتش از مبل‌ها زبانه می‌کشید. کارآگاهان بنابر گفته‌های این کودک، یک فندک و یک تکه آهن را در آن قسمت از خانه یافتند.
 
راز مرگ ۶ فرزند یک خانواده در آتش

مادر خانواده که توسط کودک خود در زمان آتش‌سوزی بیدار شده و نجات یافته بود به کارآگاهان بخش جنایی گفت: همسرم سیگار می‌کشید، اما نه در خانه و اتاق‌نشیمن بلکه در بالکن.

بر اساس اظهارات همسایگان، نیمه ‌شب زن و مردی را دیدند که از در پشتی به خانه آنها آمده و بعد از مدت زمان کوتاهی از آنجا خارج شده‌اند و به علت تاریکی نتوانستند چهره، قد یا سن آنها را تشخیص دهند. به گفته پلیس بالتیمور، با توجه به مرگ شش کودک خانواده احتمال جنایت از سوی فرد یا افرادی، قوت بیشتری گرفته و پلیس در‌صدد یافتن و دستگیری عاملان این جنایت هولناک است. در این حادثه پدر، مادر و سه فرزند از 9 فرزند خانواده زنده ماندند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار