صدور کارت خبرنگاری فقط با چند هزار تومان+عکس
کد خبر: ۷۴۲۳۱
تاریخ انتشار: 2017 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
 با پیشرفت تکنولوژی و بالارفتن سرعت در عصر امروز شاهد آنیم که اغلب مردم جامعه دسترسی آسان به صفحات مجازی دارند این مورد علاوه بر اینکه در صورت استفاده بجا از آن، فواید زیادی عایدشان می‌شود اما فراموش نکنیم که در این بین افراد سودجویی نیز هستند که دام‌هایی برای کاربران این فضا پهن می‌کنند و می‌تواند از سوی افرادی ناشناس و حتی سرشناس صورت بگیرد.

این روزها در صفحات تلگرامی گذری کردیم و شاهد آگهی عجیبی از سوی یکی از مجلاتی بودیم که حتی مجوز وزارت ارشاد را نیز داشت در متن آن چنین آمده است که در ازای فرستادن عکس کارت ملی و فیش واریزی (60 تا 80 هزار تومان)، برای آن فرد کارت خبرنگاری صادر خواهیم کرد.
 
آگهی تلگرامی 

خبرنگار باشگاه خبرنگاران در این خصوص از حسن محرابی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی و علی‌اکبر شیرکوند معاون مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال، پیگیر این موضوع شد و این دو مسئول در پاسخ به این موضوع گفت: ما هیچگونه مجوزی مبنی بر صدور کارت خبرنگاری، به این افراد ندادیم و نخواهیم داد و تأکید کردند این عمل کاملا غیرقانونی است.

مسئولان قول پیگیری را دادند و نتیجه آن را در روزهای آینده به ما اعلام خواهند کرد.

گفتنی است؛ چنین اعمال غیرقانونی باید واکنشی را از سوی مسئولان وزارت ارشاد و مطبوعات در بر داشته باشد به دلیل اینکه این رفتار از سوی چنین مؤسساتی همانند توهینی به قشر زحمتکش خبرنگاران و مابقی همکاران در این عرصه است.

البته این را هم بگوییم ما آمادگی داریم اطلاعاتی را در اختیار  مسئولان ذیربط قرار دهیم.
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار