علاقه‌ی عجیب این مرد به جمع کردن پاکت های خالی سیگار
کد خبر: ۷۴۱۵۴
تاریخ انتشار: 2017 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
روایت سرگرمی عجیب مرد غیرسیگاری؛
این کلکسیون دار پاکت های خالی سیگار، تا به حال ۳۰ هزار پاکت سیگار را در کلکسیون خود جمع آوری کرده است. او هر پاکت سیگاری را که روی زمین افتاده و توجهش را جلب کند بر می دارد. چشمان او همیشه دنبال پاکت های خالی سیگار است.
علاقه ی عجیب این مرد به جمع کردن پاکت خالی سیگاراختصاصی «تابناک با تو»؛ هدایت کریم زنکنه، مرد عراقی و اهل کرکوک است. می گوید در عمرش یک بار هم لب به سیگار نزده است. اما با این وجود علاقه ی زیادی به جمع کردن پاکت های خالی سیگار دارد. این کار را از ۱۷ سالگی شروع کرده، یعنی بیش از چهار دهه.

 او تا به حال ۳۰ هزار پاکت سیگار را در کلکسیون خود جمع آوری کرده است و هر پاکت سیگاری را که روی زمین افتاده و توجهش را جلب کند بر می دارد. چشمان او همیشه دنبال پاکت های خالی سیگار است. او از دوستان و آشنایان چه در داخل و چه خارج از عراق خواسته هر جا پاکت خالی سیگار دیدند او را فراموش نکنند. آقای زنکنه تابلوی سیگار نکشید را بالای پاکت های خالی سیگار نصب کرده و همه را از کشیدن آن منع می کند.

پاکت های سیگار او از کوبا، افغانستان، سوئد، هند و ایران جمع آوری شده اند و تاریخ بعضی از آنها به دهه چهل قرن بیستم برمی گردد.
 
سرگرمی عجیب مرد غیرسیگاری 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار