اطلاعیه عجیب باشگاه پرسپولیس
کد خبر: ۷۴۰۴۴
تاریخ انتشار: 2017 May 22    -    ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲
سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه سرخپوش تهرانی در آستانه دیدار مقابل لخویا، در اطلاعیه‌ای عجیب، از هواداران تیمش درخواست کرد که پول بلیت این دیدار را به حساب باشگاه پرسپولیس واریز کنند.

در این اطلاعیه آمده است: با عنایت به درخواست‌های مکرر هواداران مبنی بر اینکه با توجه به محرومیت پرسپولیس از حضور تماشاگران، تمایل دارند مبالغی که برای خرید بلیت و تماشای بازی در نظر گرفته بودند را به نشانه حمایت از تیم محبوب‌شان به حساب باشگاه واریز کنند، شماره حسابی را اعلام کرد.

این یک شعار یا تعارف نیست که پرسپولیس با هوادارانش زنده است و با آنها معنی و مفهوم پیدا می‌کند. هواداران پرسپولیس همواره چه در میادین فوتبال و چه خارج از آن، حامی سر سخت تیم محبوب خود بوده‌‌اند و این حمایت از جنبه‌های اقتصادی هم بارها به نمایش در آمده است. این حضور پرشور و شعور در دو سال گذشته ظهور خاصی داشته و در ابعاد جدیدتری هم تبلور پیدا کرده و همواره باعث امیدواری شده است. هواداران در مواجهه با مشکلات در هر حوزه‌ای که باشند حاضر به یراق آماده همراهی تیمی هستند که آن را عاشقانه دوست دارند و این دوست داشتن خالصانه را با هیچ‌چیز و هیچ‌کس پیوند نمی‌زنند.

همراه نبودن چنین سرمایه‌هایی در میدان رقابت ضایعه‌ای سخت است که در مصاف پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا با آن روبرو شده‌ایم. حتی تصور ورزشگاه آزادی در حالی که تماشاگران در آن غایب هستند، سخت و دردآور است، اما بی‌تردید دعاها و انرژی‌های مثبت شما به سوی تیم روانه خواهد شد. پرسپولیس هر جا که باشد در قلب خود، هوادارانش را به همراه خواهد داشت و این روزها نیز در حرکتی خود جوش و بسیار ارزشمند شاهد تعریف جدیدی از این همراهی هستیم.

در روزهای گذشته تماس‌های بسیاری از جانب هواداران داشتیم که خواهان اعلام شماره حسابی بودند تا به صورت خاص هزینه خریدن بلیت بازی با لخویا و تماشای این بازی را به حساب باشگاه واریز کنند. بی‌تردید اینکه جمع این مبلغ چه میزان باشد در درجه اول اهمیت قرار ندارد بلکه نکته مهم این همراهی و همدلی است که به باور ما امکان ندارد اثر خود را بر تیم باقی نگذارد.

بر این اساس، با توجه به درخواست‌های مکرر هواداران، باشگاه پرسپولیس اعلام می‌کنمی که کمک‌های نقدی صرفا باید از طریق حساب خزانه‌داری کل به حساب باشگاه واریز شود. بر شماره حساب 2170559001002 به نام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در شعبه ولنجک بانک ملی برای دریافت این وجوه و کمک‌های مردمی در نظر گرفته است. هواداران همچنین می‌توانند کمک‌های خود را از طریق شماره کارت 6037991899898070 حساب کمک‌های هواداری و شبای بانک ملی 300170000002170559001002 IR در اختیار پرسپولیس قرار دهند.  
خبرآنلاين
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار