سنگک دو رو کنجد ۱۵۰۰ تومان شد
کد خبر: ۷۳۹۶۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
محمد رضا نظر نژاد با اشاره به ثبات قیمت نان نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: قیمت نان سنگک نسبت به سال گذشته بدون تغییر بوده و در آستانه ماه مبارک رمضان افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
 
وی افزود: قیمت نان دولتی با وزن ۴۰۰ گرم ۸۰۰ تومان، درصورتی که یک رو کنجد باشد با ۲۰۰ تومان افزایش قیمت فروخته می‌شود و اگر دو رو کنجد شود با قیمت هزار و ۵۰۰ تومان به دست مصرف کننده خواهد رسید.
 
رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان نرخ نان آزادپز خاطرنشان کرد: نان سنگک آزادپز با وزن ۴۳۰ گرم، ۱۳۰۰ تومان بوده درصورتی که یک رو کنجد باشد هزار و ۵۰۰ تومان و درصورت درخواست مشتری با دو رو کنجد با قیمت ۲ هزار تومان فروخته می‌شود.
بیش از ۱۰۰۰ نانوایی مازاد در سطح شهر وجود دارد
 
نظر نژاد درخصوص فروش نان با قیمت‌هایی بالاتر از نرخ‌های اعلامی گفت: حدود هزار تا هزار و ۲۰۰ نانوایی مازاد در سطح شهر وجود دارد که این عامل باعث کاهش فروش نانوایی‌ها شده و در این بین هزینه‌های تولید آن‌ها جبران نمی‌شود از این رو برخی از نانوایی‌ها با قیمت‌های بالاتر نان را به فروش می‌رسانند.
 
وی افزود: در ماه رمضان افزایش قیمت نان به دلیل زیاد شدن تقاضا در نانوایی‌های متخلف بیشتر دیده می‌شود که با دادن مجوزهای بی مورد برای انواع نانوایی در سطح شهر کنترل را سخت‌تر می‌کند.
 
نظر نژاد در خصوص کیفیت نان‌های سنگک اظهار کرد: نان سنگک نسبت به دیگر نان‌ها از کیفیت بالاتری برخوردار است، اما کیفیت آردهای تحویلی به انواع نانوایی‌ها در سطح شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و همین امر باعث کاهش کیفیت نان‌های تولیدی شده است.
 
 رئیس اتحادیه نانوایان سنگک تهران با بیان اینکه تولید نان باکیفیت نیاز به آرد با کیفیت دارد خاطرنشان کرد: دولت باید در کنار صادرات گندم واردات رانیز در دست کار داشته باشد تا با مخلوط کردن آرد انبار شده با آرد با کیفیت نان بهتری به دست خریدار برسد.
 
وی در انت‌ها خاطرنشان کرد: که در آستانه ماه مبارک رمضان با هیچ مشکلی در ارتباط با تامین نیاز مردم مواجه نیستیم و افزایش تعداد نانوایی‌ها در سطح شهر باعث کم شدن مشتری برخی نانوایی‌ها شده که مشکلاتی را برای نانوا‌ها به‌وجود آورده است.  
 
نسيم آنلاين
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
2500 تومنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
2
کنجد کیلو ۱۵ تومن
مگه چقدر رو یه نون میپاشین که ۵۰۰ گرونش میکنید!
علي110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
0
1
سبزي و سبوس هم ميزنن ميكشن روش بيشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار