لقمه‌ی پنیر و سبزیجات، مناسب برای افطار
کد خبر: ۷۳۹۱۶
تاریخ انتشار: 2017 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷
کم کم به روزهای ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم. به همین دلیل، بی مناسبت ندیدیم که آموزش غذاهایی مناسب با سفره‌ی افطار و سحر را نیز در کنار آموزش‌های دیگر، برای شما خوبان قرار دهیم. امروز روش تهیه‌ی لقمه‌ی پنیر و سبزیجات را برای شما در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم که آن را تهیه کرده و در کنار سفره‌های افطار خود قرار دهید و از آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.
لقمه‌ی پنیر و سبزیجات، مناسب برای افطار
اختصاصی تابناک باتو؛ کم کم به روزهای ماه مبارک رمضان نزدیک می‌شویم. به همین دلیل، بی مناسبت ندیدیم که آموزش غذاهایی مناسب با سفره‌ی افطار و سحر را نیز در کنار آموزش‌های دیگر، برای شما خوبان قرار دهیم. امروز روش تهیه‌ی لقمه‌ی پنیر و سبزیجات را برای شما در نظر گرفته‌ایم. امیدواریم که آن را تهیه کرده و در کنار سفره‌های افطار خود قرار دهید و از آن لذت ببرید. با ما همراه باشید.
 
لقمه‌ی پنیر و سبزیجات، مناسب برای افطار 

مواد لازم:

نان لواش: به میزان لازم
پنیر سفید: 200 گرم
خیار خرد شده یا رنده شده: 4 عدد متوسط
نعنا و ریحون تازه: به میزان دلخواه
زیتون سبز یا سیاه ورقه شده: نصف پیمانه
نمک: به میزان دلخواه

طرز تهیه:

ابتدا پنیر را در ظرفی ریخته و خیار، نعنا، زیتون و نمک را به آن اضافه کرده و مخلوط می‌کنیم. نان را به شکل مستطیل برش می‌دهیم و مخلوط پنیر را روی تمام سطح آن، پهن می‌کنیم. سپس نان را رول می‌کنیم.
در صورتی که تمایل داشتید، از گردوی خرد شده نیز می‌توانید در این لقمه‌ها، استفاده کنید. لقمه‌های پنیر و سبزیجات ما آماده است. نوش جان!

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: atyabtabkha
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار