نقاشی‌های متحیرکننده فقط با یک خط ممتد!
کد خبر: ۷۳۸۴۸
تاریخ انتشار: 2017 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
این دو هنرمند می‌گویند: «ما که متخصص هنرهای گرافیکی و بصری هستیم، به مفهوم استمرار و امتداد، از میان آثار هنری مینیمالیستی تک خط نگاه می‌کنیم. هر عنصری باید معنا، زیبایی ذاتی و کارآمدی مخصوص به خود را داشته باشد.»

نقاشی‌های متحیرکننده فقط با یک خط ممتد! اختصاصی «تابناک باتو» ؛ هنرمندان فرانسوی «dou» یا همان DFT (اینستاگرام)، تصاویر به یاد ماندنی و گیرایی را تنها با استفاده از یک خط ممتد خلق می‌کنند.

«dou» از دو هنرمند به نام‌های اِما و استفان که هم اکنون در شهرهای پاریس و برلین ساکن هستند، تشکیل شده است. این دو هنرمند می‌گویند: «ما که متخصص هنرهای گرافیکی و بصری هستیم، به مفهوم استمرار و امتداد، از میان آثار هنری مینیمالیستی تک خط نگاه می‌کنیم. هر عنصری باید معنا، زیبایی ذاتی و کارآمدی مخصوص به خود را داشته باشد.»

موضوعات این دو هنرمند از آبستره حیوانات گرفته تا اتومبیل‌ها و حتی فراتر از این، متنوع و مختلف هستند. استایل و سبک خط غیر‌شکسته و متمایز آنها؛ در حقیقت، جوهره‌ی هویت هر کدام از موضوعات را پر رنگ‌تر جلوه می‌دهد.

این دو هنرمند همچنین مدعی هستند: «ما در حین فرایند خلق اثر، معمولاً وارد چندین مرحله می‌شویم که از نظر بصری، غنی و پیچیده هستند. سپس برای حذف هر چیزی که قائم به ذات و متکی به خود نیست، وقت کافی و لازم را لحاظ می‌کنیم. به نوعی یک روند بلوغ است، هرچند که دردناک و رنج‌آور است اما همزمان پیشرفت و شکوفایی را در خود به همراه دارد. اما از آنجاییکه مینیمالیسم خواهان یک سطح خاص از بی‌نقصی و کمال است، بسیار پُرطرفدار و پُرتقاضاست.»

آدیداس، آدوب، نیسان و سایر برندهای معروف از جمله مشتریان این دو هنرمند هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار