احساس می کنم همسرم به من خیانت می کند!!
کد خبر: ۷۳۷۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 20    -    ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
در برزخ شک و یقین؛
چند وقتی است حس می‌کنم همسرم به من خیانت می‌کند، شماره‌های مشکوکی روی گوشی او می‌بینم و این بسیار اذیتم می‌کند، نمی‌دانم چطور متوجه این قضیه شوم و اگر او خیانت کرده باشد چه تصمیمی برای زندگی‌ام بگیرم،
خیانتبه گزارش «تابناک با تو» و به نقل از سیمرغ درباره ی مسئله  خیانت زوجین پرسش و پاسخ میان کاربر و کارشناس را می خوانیم: 
 
 
 
سوال کاربر
 
چند وقتی است حس می‌کنم همسرم به من خیانت می‌کند، شماره‌های مشکوکی روی گوشی او می‌بینم و این بسیار اذیتم می‌کند، نمی‌دانم چطور متوجه این قضیه شوم و اگر او خیانت کرده باشد چه تصمیمی برای زندگی‌ام بگیرم، لطفاً مرا راهنمایی کنید.
 
احساس می کنم همسرم به من خیانت می کند!!
 
پاسخ کارشناس

مشاهده یک شماره ناشناس روی صفحه تلفن همراه یا شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر خیانت همسرتان نیست، اما اگر احساس می‌کنید او با شماره‌ای خاص و با لحنی شک برانگیز صحبت می‌کند، به طور مستقیم اما بدون تعصب خاصی در مورد آن شماره خاص از همسرتان پرسش کنید و هنگام پاسخگویی، حواستان را بشدت متمرکز بر زبان بدن، لحن سخن و کلمات وی کنید، قطعاً بدین طریق چیزهای بسیاری عایدتان می‌شود البته یادتان باشد طوری برخورد نکنید که همسرتان متوجه حساسیت شما شود و برای شوخی، شما را دست بیندازد.

اگر تغییرات رفتاری و منشی همسرتان آنقدر زیاد و آشکار است که نگران هستید خیانتی در کار باشد، توصیه می‌کنیم با کمک روش‌های زیر به اثبات احساسی که درک کرده اید، بپردازید:
 
احساس می کنم همسرم به من خیانت می کند!! 

_ اگر به همسرتان بدگمان و مشکوک هستید، تا زمانی که دلیل واضحی برای اثباتش ندارید آن را ابراز نکنید

در نخستین گام بهتر است در فرصتی مناسب و در جوی صمیمانه، با همسرتان اندکی درباره مشکلات رابطه و اختلاف نظرها حرف بزنید، سعی کنید احساس او را درباره زندگی‌تان بفهمید؛ آیا او از رابطه با شما دلسرد است؟ با تمسخر درباره مشکلاتتان حرف می‌زند؟جدایی را بهترین راه حل می‌داند؟ نسبت به فرزندش بی‌تفاوت است؟ و... هنگام گفت‌و‌گو، یادتان باشد هرگز به خیانت اشاره‌ای نکنید، چه بسا ایشان براحتی انکار می‌کند و هرگز هم به شما نخواهد گفت که خیانت کرده است یا نه؛ مگر آنکه شما دلایل روشنی برای اثبات این مسأله داشته باشید اگر چه حتی ممکن است با وجود شاهدی برای خیانت، همسرتان زیر بار نرود و شما را متهم به دروغگویی، مظنون بودن و... کند.
 
_ اگر رفت و آمد همسرتان تغییر کرده است، برای مدتی کوتاه او را زیر نظر بگیرید


مثلاً زمان ورود و خروجش از خانه را بخوبی در نظر داشته باشید، از برنامه و قرارهای کاریش سردر بیاورید و... حتی اگر احساس می‌کنید بخشی از درآمد همسرتان در خارج از خانه مصرف می‌شود، تلاش کنید بفهمید پول‌ها به چه طریق و در کجا خرج شده‌اند. بی‌شک اگر ظن خود را نشان ندهید احتمال دارد بتوانید از حرف‌های متناقض همسرتان به نکته‌ای مهم پی ببرید.

 
_ مشاهده یک شماره ناشناس روی صفحه تلفن همراه یا شبکه‌های اجتماعی دلیلی بر خیانت همسرتان نیست

اما اگر احساس می‌کنید او با شماره‌ای خاص و با لحنی شک برانگیز صحبت می‌کند، به طور مستقیم اما بدون تعصب خاصی در مورد آن شماره خاص از همسرتان پرسش کنید و هنگام پاسخگویی، حواستان را بشدت متمرکز بر زبان بدن، لحن سخن و کلمات وی کنید، قطعاً بدین طریق چیزهای بسیاری عایدتان می‌شود البته یادتان باشد طوری برخورد نکنید که همسرتان متوجه حساسیت شما شود و برای شوخی، شما را دست بیندازد. چه درست چه اشتباه، اگر ظن به خیانت برده اید و می‌خواهید آن را مطرح کنید، برای مواجهه درست با این وضعیت توصیه می‌کنیم به واکنش همسرتان در برابر اتهامی که به او می‌زنید فکر کنید، پاسخ ایشان به شما چه خواهد بود؟ «شوخی می‌کنی؟»، «ما فقط دو تا دوست صمیمی هستیم»، «سوء تفاهم پیش آمده»، «هیچ چیزی بین ما نیست»، «تو‌داری اشتباه می‌کنی» اگر واکنش‌های همسرتان را حدس بزنید، می‌توانید از پیش شواهد مستدل خودتان را به او نشان بدهید. در صورت احراز حقیقت این مسأله، سریعاً به یک روانشناس مجرب مراجعه کنید تا ایشان با بررسی شرایط، به شما کمک کنند تا به یک تصمیم مناسب برسید.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زیبا احمدپور از تبریز
|
United States
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۰
5
8
خیانت خیلی بده. من همسر سابقم متاسفانه و منجر به جدایی ها می شود. کاش وفاداری رایج بشه نه پول پرستی و منفعت طلبی. آدم نباید عشقشو به خاطر یک پسر دیگه تنها بذاره و برعکس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
6
میگن وقتی به کسی خیانت می‌کنی فکر نکن که او نفهم و بیشعوره بلکه بیشتر از لیاقت شما به شما اعتماد کرده شما لیاقت اعتماد رو نداشتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
4
خیانتکار بالاخره رسوا میشه و تا آخر عمر پیش همه سر افکنده است و اگر به ظاهر با او زندگی کنند ولی در قلب کسی جا ی واقعی نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار