ناگفته هایی از «ایوانکا» دختر ترامپ
کد خبر: ۷۳۶۵۷
تاریخ انتشار: 2017 May 19    -    ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
 هافینگتن پست در گزارشی به بیان ناگفته هایی از زندگی دختر رئیس جمهور آمریکا پرداخت و نوشت نام اصلی او ایوانکا نیست.

در این گزارش آمده است: دختر رئیس جمهور آمریکا که یکی از مشاوران ترامپ نیز به حساب می آید، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. اما با وجود این، برخی مسائل وجود دارد که در خصوص دختر ترامپ نمی دانیم.

ایوانکا دختر ترامپ

 
 نخست آنکه نام اصلی وی ایوانکا نیست؛ بلکه وی همنام مادرش که اصالت او متعلق به جمهوری چک بود، "ایوانا" نام دارد. این اسم به ریشه های اسلاو همسر نخست ترامپ باز می گردد. جایگزین مناسب این نام در آمریکا ایوانکا است. وی با وجود آنکه تنها 35 سال دارد، مادر 3 فرزند است.

او با آنکه در سنین پایین به عنوان مدل فعالیت می کرد، اما درس خود را ادامه داد و موفق به دریافت مدرک لیسانس اقتصاد شد. او مالک شرکت های فروش جواهر و کیف و کفش است.

در حالیکه رقابت دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته به یک رقابت تند و فراموش نشدنی تبدیل شد، ایوانکا در سال 2007 از یکی از کمپین های هیلاری کلینتون حمایت مالی کرده بود. او همچنین دوست چلسی کلینتون، دختر هیلاری کلینتون است.

در سال 2009 ایوانکا پس از ازدواج با جرد کوشنر، دین یهودیت را انتخاب کرد. وی پس از تغییر دین خود، نام "یائیل ترامپ" را برای خود برگزید.

ایوانکا ترامپ و همسرش جرد کوشنر پایان هفته ها تلفن های خود را قطع می کنند و کلا از دنیای ارتباطات جدا می شوند.
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار