روش عجیب برای کاهش استرس مسافران هواپیما
کد خبر: ۷۳۵۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
اسب درمانی برای مسافران هوایی؛
فرودگاه بین المللی «سینسیناتی» در کنتاکی شمالی به اسب های مینیاتوری مزرعه ی Seven Oaks که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد اجازه می دهد تا برای سرگرمی مسافران تردد کنند. با وجود این که اسب ها کوچک هستند اما تأثیر بزرگی بر روحیّه مسافران دارند.
روش عجیب برای کاهش استرس مسافران هواپیما
اختصاصی «تابناک با تو»؛ بسیاری از مردم، حیوانات به خصوص حیواناتی که در اندازه های کوچک هستند را دوست دارند. در چند وقت اخیر روش های درمانی با استفاده از حیوانات رواج یافته است. یکی از شایعترین آنها کمک به بهبود بیماران روانی با استفاده از سگ است.

این روش درمانی جالب و در عین حال عجیب به فرودگاه ها هم راه پیدا کرده است تا برای سرگرمی مسافران و از بین بردن استرس آنها، راهکارهای مبتکرانه در پیش گرفته شود، به طوریکه در این فرودگاه ها اسب های مینیاتوری زیبایی خواهید دید.
 
روش عجیب برای کاهش استرس مسافران هواپیما
 
فرودگاه  بین المللی «سینسیناتی» در کنتاکی شمالی به اسب های مینیاتوری مزرعه ی Seven Oaks که در نزدیکی فرودگاه قرار دارد اجازه می دهد تا برای سرگرمی مسافران تردد کنند. با وجود این که اسب ها کوچک هستند اما تأثیر بزرگی بر روحیّه مسافران دارند.

خانم «وِندی اورلاندو» مدیر روابط عمومی کارکنان فرودگاه می گوید: اسب ها برای این در فرودگاه هستند تا استرس و نگرانی مسافران را کاهش داده و لبخندی بر لب های آنان بنشانند. این ایده بسیار مؤثر بوده است.
 
روش عجیب برای کاهش استرس مسافران هواپیما
 
او در ادامه می افزاید: فرودگاه معمولا جایی برای استرس، سرعت و فشار روانی است، اما دیدن این حیوانات کوچک دوست داشتنی در از بین بردن چنین حالت هایی در افراد نقش مهمی ایفا می کند.

این روش درمانی توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، به طوریکه از این اسب های کوچک در خانه ی سالمندان، برنامه های اجرایی پلیس و حتی در خوابگاه های دانشجویی در هفته های آخر تحصیل (که میزان فشار روانی بالا است) در اوهایو استفاده می کنند. این برنامه با کمک های مالی بسیاری همراه بوده است و از این اسب ها برای مناسبت های مختلف استفاده خواهد شد.
  روش عجیب برای کاهش استرس مسافران هواپیما
 
مالک این اسب ها خانم «لیزا مود» سعی دارد تا با دستیابی به یک بودجه ی مالی این برنامه را گسترش دهد، برنامه ای که اولین بار با اسب سفید کوچکی به نام «داکوتا»  آغاز شد و اینک به یک موضوع قابل بحث و مشهور تبدیل شده است.
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
14
وووییی عزیزم،کوچولو،مامانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
14
چه خوووووبن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار