تزئین عجیب منزل مسکونی تاجر ثروتمند ترک +عکس
کد خبر: ۷۳۵۱۹
تاریخ انتشار: 2017 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰

تاجر ثروتمند ترک با صرف هزینه ای کلان، عمارت باشکوه خود را در استان اژه شهر ازمیر ترکیه به یک جاذبه های توریستی تبدیل کرد. وی دور تا دور ویلای مسکونیش را بوسیله آکواریوم 50 متری محصور کرد و داخل آن را با موجودات مختلف دریایی از جمله هشت پا، ماهی گوشت خوار، عروس دریایی و مارماهی پر کرد.
 
وی در توضیح کارش می گوید: 8 سال پیش تصمیم گرفتم با خراب کردن دیوارها منظره اطراف خانه را بهتر کنم تا اینکه بعد از مدتی این ایده به نظرم رسید و این استخرهای افقی را به جای دیوار ساختم. آب آکواریوم از طریق لوله 400 متری و بوسیله آبهای دریای اژه که فاصله چند متری با ساختمان دارد تامین شده و امنیت مجموعه بوسیله 17 دوربین نصب شده در اطراف بخوبی تحت کنترل است.
 
به گفته او گردشگران و بویژه کودکان علاقه زیادی به دیدن و تماشای طولانی مدت این آکواریوم از خود نشان می دهند. برخی نیز پیشنهاد خرید را مطرح می کنند که از نظر من کاملا منتفی است.
 
 
 گفتنی است؛ هزینه صرف شده برای این پروژه دیدنی مبلغی در حدود 21 هزار دلار ( 670 میلیون ) بوده است، پولی که بصورت ماهانه صرف هزینه های مواد غذایی آبزیان، تعمیر و نگهداری از آکواریوم  می شود. 
 
 
 
باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار