فرار ایرانی‌ها از زندان ترکیه با اره!
کد خبر: ۷۳۵۱۵
تاریخ انتشار: 2017 May 17    -    ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
پسرجوانی که پس از جنایت خونین در جنوب تهران، همراه دوستش به ترکیه گریخته بود، زمانی که در این کشور زندانی شد، اره‌ای به مبلغ 500 هزار تومان خرید و موفق شد به همراه 6 زندانی ایرانی فرار کند. او پس از بازگشت به ایران خود را به مأموران معرفی کرد. وی آخرین فردی است که سال گذشته در نزاع دسته جمعی خونین، پسر جوانی به نام میلاد را به قتل رساندند. او بلافاصله پس ازوقوع جنایت، همراه دوستش ازایران گریخت. اما اتفاقاتی که برایش درجریان فرار 7 ماهه رخ داد باعث شد اززندان فرارکند و به ایران برگردد تا خود را معرفی کند.

دراین جنایت که 31 مرداد سال گذشته رخ داد پسرجوانی که سرنشین خودروی پژو 206 بود در خیابان بی‌سیم به قتل رسید. عاملان این نزاع بلافاصله شناسایی شدند اما دو نفر از آنها گریخته و به‌طور غیرقانونی خود رابه ترکیه رساندند. متهمان دستگیر شده نیزدربازجویی، قتل را به گردن شهاب انداخته و مدعی شدند که مقتول را اشتباهی کشته‌اند. در ادامه تحقیقات همدست فراری شهاب چندروزقبل  دستگیر شد.
 
سرانجام شهاب نیز با مراجعه به پلیس واعتراف، به سرگردانی 8 ماهه‌اش پایان داد.او زمانی که در مقابل بازپرس آرش سیفی از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران ایستاد گفت: «قتل را من انجام نداده‌ام. البته درصحنه درگیری چاقو دستم بود اما چاقو با آیینه ماشین برخورد کرد وآن را شکست و با دستم برخورد کرد. مطمئنم چاقو را افراد دیگری زده‌اند و قتل را به گردن من انداخته‌اند.»وی پس ازبازجویی با دستور بازپرس جنایی راهی بازداشتگاه اداره آگاهی شد تا تحت بازجویی‌های فنی قرارگیرد.  
روزنامه ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار