صدور پاسپورت هواداری برای ۱۰۰ کشور در جام‌جهانی
کد خبر: ۷۳۳۸۶
تاریخ انتشار: 2017 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
به نقل از سایت روسی جام‌جهانی 2018، دولت محلی کالینگراد 3 بسته توریستی مختلف را برای هواداران فوتبال در خلال برگزاری جام‌جهانی 2018 روسیه در نظر گرفته است که به آنها هنگام سفر به این منطقه ارائه خواهد شد.

آندره ارماک، وزیر فرهنگ و ورزش کالینگراد با اعلام این خبر اظهار داشت: ما برای جام‌جهانی 2018 روسیه 3 بسته توریستی متنوعی را مهیا و تدوین کردیم. هوادارانی که در روز بازی به کالینگراد می‌آیند فقط به تماشای آن خواهند پرداخت. آنها بلافاصله می‌توانند از تورهای ما یا صبح پس از از بازی بهره ببرند. تورهای پیشنهادی ما 3 روزه و برای هر نفر هزینه 3 هزار و پانصد روبلی خواهد داشت. بسته‌های دیگر پیشنهادی ما 7 روزه و بازدید از نقاط محتلف کالینگراد که شامل پرواز، محل اقامت و تغذیه هستند.

شهر کالینگراد پس از کازان دومین شهر میزبان جام‌جهانی 2018 روسیه است که بسته‌های ویژه توریستی را به هواداران فوتبال ارائه خواهد کرد.

خبر دیگر از روسیه حاکی از آن است که پاسپورت هواداری برای هواداران فوتبال در بیش از 100 کشور جهان صادر شد. به همراه داشتن این پاسپورت برای هواداران فوتبال جهت ورود به ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه در شهرهای مسکو، سن‌ پترزبورگ، کازان و سوچی الزامی است. حتی هوادارانی که دارای بلیت و فاقد پاسپورت ویژه باشند اجازه ورود به ورزشگاه‌های میزبان این رقابت‌ها را نخواهند داشت.

تاکنون هواداران فوتبال از کشورهای روسیه، شیلی، مکزیک، آلمان، آمریکا، استرالیا، بلاروس، انگلیس، ازبکستان، قزاقستان و دیگر کشورها بیشترین درخواست را برای دریافت پاسپورت ویژه هواداری جام کنفدراسیون‌ها ارائه داده بودند. برای هواداران خارجی فوتبال و افراد بدون تابعیت با داشتن این پاسپورت  هنگام ورود به روسیه ویزای 10 روزه‌ای پیش از آغاز اولین بازی و سپس ویزای 10 روزه‌ای پس از آخرین بازی جام کنفدراسیون‌ها صادر خواهد شد.

جام کنفدراسیون‌ها در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری با حضور8 تیم ملی برتر فوتبال جهان برگزار خواهد شد.
 
تسنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار