دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر+عكس
کد خبر: ۷۳۳۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 16    -    ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰
بر مبنای اطلاعات و شواهد موجود و ادعای محکم یوفولوژیست ها، دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر را می‌بایست به عنوان موضوعی جدی مورد توجه قرار داد!

آیا اجداد ما در حدود 4600 سال پیش، به ابزارهای لازم برای ساخت هرم جیزه در مصر دسترسی داشته‌اند؟ اندازه‌گیری‌های بسیار دقیق، هم‌ترازی با اجرام آسمانی و همچنین تشخیص درست شمال مغناطیسی کره زمین از جمله عواملی هستند که به عنوان دلایلی محکم برای اثبات دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر معرفی شده‌اند.
 
دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر

یک نظریه‌ی کاملا جدید ادعا می‌کند که موفق به شکستن این معمای تاریخی شده است. به گفته‌ی محققین، بیگانگان فضایی در هزاران سال قبل، از مصریان باستان بازدید کرده‌اند. از این رو، می‌توان گفت که مصریان باستان با بهره‌گیری از تکنولوژی فوق پیشرفته‌‌ای که بیگانگان در اختیار آنان قرار داده‌اند، موفق به ساخت این اهرام شگفت‌انگیز شده‌اند.

در ادامه‌ی این نظریه، یک ادعای تکان دهنده نیز مطرح شده است! اهرام مصر، چندین هزار قبل‌تر از تصورات امروزی ما ساخته شده است. در واقع، گفته می‌شود که قدمت ساخت این اهرام، به 12 هزار و 500 سال قبل برمی‌گردد؛ زمانی که هنوز هیچ تمدنی بر روی کره زمین وجود نداشت!

دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر

نظریه پردازان بیگانگان یا فضانوردان باستانی ادعا می‌کنند که ساخت اهرام مصر و یا بناهای استون هنج در انگلستان، به کمک تکنولوژی انسان‌های دوران تاریخی غیرممکن بوده است. با استناد بر این نظریه، می‌توان اینطور پیش‌بینی کرد که نیاکان ما، با بهره‌گیری از یک جهش علمی (به کمک بیگانگان)، موفق به ساخت چنین بناهای پیشرفته‌ای شده‌اند.

این بازدیدکنندگان فرازمینی که از دنیاهای دیگر به زمین آمده‌اند، توسط نیاکان ما به عنوان خدایان شناخته شده و در طول دوره‌های مختلف مورد پرستش آنان قرار داشته‌اند.

نظریه‌پردازان توطئه، به طور قطع بر یقین اعلام می‌کنند که دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر غیر قابل انکار است:

    آیا شما سازه‌های سنگی بزرگ در مصر باستان را می‌شناسید؟ ظاهرا بسیاری از اهرام به عنوان آرامگاهی برای فراعنه مصر ساخته شده‌اند. آیا واقعا فکر می‌کنید که این اهرام توسط نیاکان ما ساخته شده‌ است؟ سخت در اشتباهید؛ چرا که ما با شواهدی غیر قابل انکار می‌توانیم مسئله دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر را به اثبات برسانیم.

آیا اسناد موجود برای اثبات دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر کافی هستند؟

چه چیزی در اینجا اتفاق افتاده است؟ به نظر می‌رسد که موجودات بیگانه با وسیله نقلیه خود از سرزمینی بسیار دور به نزدیکی کره زمین آمده و دلتای نیل را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده‌اند تا جهت قرارگیری هرم به درستی انتخاب شود. همچنین محل قرارگیری این هرم، به درستی با شمال مغناطیسی تنظیم گردیده‌ است. حال این سوال پیش می‌آید که نیاکان ما بدون دارا بودن قطب‌نمای مغناطیسی، چگونه توانسته‌اند هرم جیزه را درست در نقطه مقابل قطب شمال مغناطیسی تنظیم کرده و سپس آن را بنا کنند؟

دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر

    بیگانگانی که به زمین آمدند، از فناوری‌های پیشرفته‌ای برخوردار بوده‌اند. آنان با استفاده از قطب‌نمای دقیق خود، توانستند مکان صحیح قطب شمال و جنوب را شناسایی و از آن در ساخت اهرام مصر به زمینیان کمک کنند.

یکی دیگر از عوامل اثبات دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر را می‌توان به اندازه‌گیری‌های محاسباتی بسیار دقیق نسبت داد. اهرام ساخته شده در مصر، هم‌ترازی شگفت‌آوری را با برخی از اجرام آسمانی دارند. ساخت مستقل این اهرام توسط مصریان باستان، اندکی دوری از ذهن است.

در بعدازظهر روز «انقلاب تابستانی»، از نگاه یک ناظر در نزدیکی مجسمه ابوالهول، خورشید درست در بین هرم جیزه و هرم همسایه آن قرار می‌گیرد. در آن زمان، مصریان باستان از طول دقیق یک سال و یا مفهوم «انقلاب تابستانی» بی اطلاع بودند؛ پس چه کسانی در همکاری با نیاکان ما موفق به طراحی چنین اهرام پیچیده‌ای شده‌اند؟

بیگانگان فضایی، طولانی‌ترین روز سال را هم به طور دقیق محاسبه‌ کرده و برای ساخت اهرام جیزه در اختیار نیاکان ما قرار دادند. همچنین جالب است بدانید که در سحرگاه روز «انقلاب زمستانی»، طلوع خورشید درست از قسمت سر مجسمه ابوالهول انجام می‌گیرد.

دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر

همچنین گفته می‌شود که موقعیت اهرام مصر، درست در هم‌ترازی سه ستاره از صورت فلکی جبار در حدود 10 هزار سال پیش از میلاد مسیح قرار داشته است. نظریه‌پردازان توطئه در این باره می‌گویند:

    بیگانگان در حدود 10 هزار و 500 سال پیش از میلاد مسیح به زمین آمده و مجسمه ابوالهول و اهرام مصر را بنا نهادند. فرازمینی‌ها، این کار را با ساخت سر یک شیر، جهت هم‌ترازی با کمربند جبار و همچنین صورت فلکی لئو انجام دادند. هزاران سال بعد، رامسس (فرعون یازدهم مصر)، از وجود سر یک شیر بر روی یک مجسمه در سرزمین خود اعلام نارضایتی کرد. از این رو، او دستور ساخت سری مشابه با آن را در مجسمه‌ی مخصوص صادر کرد.

نظریه‌پردازان توطئه، بر این باورند که انسان‌ها با دانش آن روز، نمی‌توانند چنین سازه‌هایی را ساخته باشند. به نظر می‌رسد که دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر را باید به طور جدی‌تری مورد توجه قرار داد.

البته این نظریه، مخالفانی را نیز دارد! برای مثال، گروهی با استناد بر شواهد تاریخی معتقدند که انسان‌ها، به تنهایی قادر به ساخت چنین سازه‌هایی بوده‌اند. در یک مقاله در مورد اهرام مصر، مخالفین نظریه توطئه آورده‌اند که اکتشاف ستون‌ سنگی از جنس گرانیت با وزن 1000 تُن، می‌تواند دلیل محکمی بر ساخت آنان توسط نیاکان ما باشد. از کاربرد این سنگ در ساخت اهرام مصر، به علت شکاف برداشتن صرف نظر شده است. مخالفان نظریه دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر ، می‌گویند:

    پس از شکل دادن سنگ‌ها، کارگران شروع به صیغل دادن آنان می‌کردند. انواع مختلفی از ابزارهای سمباده کشیدن سنگ‌ها در مصر کشف شده‌اند، با این حال شواهد موجود نشان می‌دهد که انسان‌های آن زمان، توانسته‌اند به طور مستقل این سازه‌ها را برپا کنند.

همچنین برخی مخالفان با نظریه مذکور، نحوه‌ی حرکت دادن این تکه سنگ‌ها را به سورتمه‌های چوبی و طناب نسبت می‌دهند. آیا به نظر شما دلایل ارائه شده برای اثبات این موضوع کافی هستند؟ شما چه فکر می‌کنید؟ آیا نیاکان ما به تنهایی توانسته‌اند این سازه‌ها را برپا کنند و یا اینکه دخالت موجودات فضایی در ساخت هرم جیزه مصر مسئله‌ای غیرقابل انکار است؟
 
گجت نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
5
20
این تئوری رو نمیشه رد کرد... بعید نیست... گر چه بعضی دانشمندنما، همیشه پز روشنفکری میگیرن و میخوان این احتمالات رو رد کنن.. ولی واقعا انجام بعضی از این کارها با تجهیزات فعلی به راحتی میسر نیست اونموقع جظور بوده الله اعلم...

من همیشه میگم:
ما هیجی در مورد این دنیا نمیدونیم...
علي110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
6
11
حالاكه حرف موجودات فضايي شد حدس ديگري هم مطرح ميشود و ان هم اجنه هستند همانگونه كه در قرآن كريم آمده است كه در كارهاي ساخت وساز به حضرت سليمان كمك ميكرده اند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
5
12
معبد سلیمان رو اجنه ساختن و توی قرآن هم به خدمت کردن اجنه به سلیمان آمده است (انبیاء 82)
اهرام مصر هم احتمالا کار اجنه بوده است
رجب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
4
11
این بناها با تسخیر جنیان و توسط اجنه برای انسان ها ساخته شده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
2
3
چند سال قبل تلویزیون یک برنامه نشون داد که در آن تونسته بودند با ابزار ابتدایی راه حلی برای ساخت یک هرم پیدا کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۹
0
1
خیلی دوست دارم برم مصر از نزدیک ببینم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
2
انسان خرد وهوش را با هم دارد پس می تونه هر چیزی را که اراده کند انجام دهد .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار