بهترین شهربازی های دنیا +عكس
کد خبر: ۷۳۲۸۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 15    -    ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
در ای مطلب قصد داریم تا بهترین شهربازی های دنیا را به شما کاربران عزیز معرفی کنیم. اگر شما نیز از آن دسته از علاقمندان به شور و هیجاد موجود در شهربازی ها هستید مطالعه این مطلب را از دست ندهید. در ادامه با ما همراه شوید.

بهترین شهربازی های دنیا که در این لیست آنها را معرفی خواهیم کرد یکی از بهترین مکان ها برای تفریح هستند که شما می توانید به معنای واقعی هیجان را در محیط هایی کاملا امن تجربه کنید. اگر قصد سفر دارید و هنوز مقصد خود را انتخاب نکرده اید شاید این متن بتواند به شما کمک کند.

دیزنی‌لند توکیو :
زمانی که صحبت از دنیای شگفت‌آور و جذاب دیزنی باشد، هیچ جمله‌ای نمی‌تواند هیجان دیزنی‌لند توکیو یکی از بهترین شهربازی های دنیا را توصیف کند. دیزنی‌لند، محبوب‌ترین شهر بازی ژاپن و بعد از پارک‌های Magic Kingdom در اورلاندو و دیزنی‌لند کالیفرنیا، سومین پارک پربازدید دنیا است. این پارک در سی‌و‌دومین سال فعالیت خود بسیاری از پارک‌های موضوعی و جاذبه‌های دیزنی را در خود جای داده است؛ از جمله دزدان دریایی کارائیب، کوه اسپلش و پرواز پیتر پن.این پارک تفریحی جذاب ۴۷ هکتار وسعت دارد و اولین پارک دیزنی است که خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا ساخته شده است. در سال ۲۰۱۳، تعداد بازدیدکنندگان این پارک ۱۷/۲ میلیون نفر بوده است. این پارک از زمان افتتاح خود در سال ۱۹۸۳ یکی از درآمدزاترین پارک‌های دنیا بوده است. تا سال ۱۹۹۴، بیش از ۱۴۰ میلیون نفر از این پارک بازدید کرده بودند که از کل جمعیت آن زمان ژاپن بیشتر است.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


پارک گاردالند (GARDALAND)، ایتالیا :
سالانه نزدیک به سه میلیون نفر از این پارک که یکی از بهترین شهربازی های دنیا است بازدید می‌کنند؛ پارکی که بیش از ۳۰ جاذبه دارد و دنیایی از هیجان و نشاط را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورد. یکی از جذاب‌ترین وسایل تفریحی این پارک، ترن پاندای کونگ‌فو‌کار است که از انیمیشن محبوب پاندای کونگ‌فو کار ساخت کمپانی دریم‌ورکس الهام گرفته است. غیر از این ترن، چندین ترن دیگر از جمله راپتور (Raptor) و Sequoia Adventure هم در این پارک وجود دارد. برای اینکه یک آرامگاه مصری را از نزدیک تجربه کنید Ramses: Il Risveglio را امتحان کنید؛ بخشی از پارک که با الهام از معابد آرامگاه‌های مصری ساخته شده است.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


سدار پوینت (Cedar Point)، اوهایو :
این پارک را می‌توان پایتخت ترن‌ هوایی دنیا و یکی از بهترین شهربازی های دنیا نامید. سدار پوینت، ۱۷ ترن هوایی مثال‌زدنی و هیجان‌انگیز دارد. از شگفت‌انگیزترین و پرطرفدارترین‌های آنها می‌توان به Millennium Force اشاره کرد که در نوع خود بی‌نظیر است. این ترن در سال ۲۰۰۰ تکمیل شده است و سرعت آن به ۹۳ مایل بر ساعت هم می‌رسد. پارک سدارپوینت که در شهر ساحلی سند اسکای واقع شده است با داشتن ۱۴۸ هکتار مساحت و سریع‌ترین و بلندترین ترن‌های هوایی دنیا با بیش از ۷۰ متر ارتفاع، در سال ۲۰۱۰ به عنوان بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین شهربازی دنیا معرفی شده است. بزرگی این پارک به حدی است که مسافت در شمالی تا در جنوبی ۲/۴ کیلومتر است. ترن هوایی Valravn در سال ۲۰۱۶ افتتاح شده است. این ترن، بلندترین، سریع‌ترین و طولانی‌ترین ترن هوایی دنیا است. این ترن، صدمین ترن طراحی شده توسط شرکت Bolliger & Mabillard است.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


پارک اقیانوس (Ocean Park)، هنگ کنگ :
پارک اقیانوس تلفیقی از چند جاذبه‌ی گردشگری مختلف و متشکل از سه بخش مهم است؛ یک پارک تفریحی، یک پارک دریایی و باغ وحش. این مجموعه در جنوب هنگ‌ کنگ قرار دارد. از میان ۸۰ جاذبه‌ی تفریحی و وسیله‌ی سرگرمی این پارک می‌توان به ۴ ترن هوایی اشاره کرد. دو بخش مختلف این پارک یعنی Waterfront و Summit با تله‌کابین به هم متصل می‌شوند. اگر می‌خواهید هیجان را در کنار تماشای چشم‌اندازهای زیبا از خلیج تجربه کنید، ترن Hair Raiser را امتحان کنید. آکواریوم و پارک پستانداران دریایی از بخش‌های پرطرفدار پارک به خصوص برای خانواده‌ها و کودکان است. تعداد بازدیدکنندگان این پارک از روز تاسیسش سال به سال در حال افزایش است. تعداد گردشگران این پارک در سال ۲۰۱۴ به ۷/۶ میلیون نفر رسید و باعث شد که این پارک به عنوان سیزدهمین پارک پربازدید دنیا شناخته شود. این مجموعه وسعتی برابر با ۹۱/۵ هکتار دارد و با یک کوه بزرگ به دو بخش تقسیم شده است.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


دیزنی لند، کالیفرنیا :
در پارک‌های موضوعی دیزنی‌لند می‌توانید نوستالژی و جدیدترین و مدرن‌ترین وسایل تفریحی دنیا را در کنار هم تجربه کنید. ماجراجویی ایندیانا جونز و پرواز پیتر پن از جذاب‌ترین بخش‌های پارک هستند که بسیار مورد توجه گردشگران قرار دارند. این پارک در هفدهم ژوئن سال ۱۹۵۵ میلادی افتتاح شده ‌است. مالک و گرداننده‌ی این پارک، شرکت والت دیزنی است. تا کنون بیش از ۵۱۵ میلیون نفر از زمان افتتاح از این پارک بازدید کرده‌اند. در پارک تفریحی دیزنی‌لند بازیگرانی واقعی نقش شخصیت‌های انیمیشنی فیلم‌ها از جمله سفید برفی، آلیس در سرزمین عجایب و تینکربل را بر عهده ‌دارند.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


لوت ورلد (Lotte World)، سئول :
این پارک را شاید بتوان پایتخت تفریح و سرگرمی دنیا نامید؛ یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های گردشگری این کشور که بزرگترین پارک موضوعی سرپوشیده‌ی دنیا را در خود جای داده است. علاوه بر این بخش، از دیگر بخش‌های مهم و پرطرفدار پارک می‌توان به جزیره‌ی جادویی، پارک تفریحی روباز اشاره کرد. در این پارک، سرمایه‌گذاری‌های کلانی برای بازسازی جذاب‌ترین جاذبه‌های دیزنی‌لند صورت گرفته است. هر آنچه از یک پارک موضوعی و شهربازی بزرگ انتظار دارید می‌توانید در این مجموعه پیدا کنید. از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بخش‌های این پارک می‌توان خشم فرعون را نام برد که تداعی‌کننده‌ی ماجراهای ایندیانا جونز یکی از بخش‌های محبوب دیزنی‌لند است. برای اینکه بتوانید از هر دو بخش پارک استفاده کنید و هر دو را در یک روز ببینید، بلیط‌هایی تحت عنوان Passport Ticket بگیرید.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


دنیای والت دیزنی، فلوریدا :
هیچ پارک موضوعی و شهربازی در دنیا نمی‌تواند با جذابیت و هیجان دنیای باشکوه والت‌دیزنی رقابت کند. سالانه بیش از ۵۲ میلیون نفر از این پارک بازدید می‌کنند. در واقع این گردشگاه با این آمار بالای بازدیدکننده، پرطرفدارترین گردشگاه دنیا است. با گشت و گذار در بخش‌های مختلف این پارک با موضوعات جذابی چون آواتار، دنیای جنگ ستارگان و انیمیشن یخ زده، شور و هیجان و نشاط را تجربه خواهید کرد و با کوله‌باری از تجربیات ناب به خانه بر می‌گردید.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


دنیای پورتاونتورا (Portaventura)، اسپانیا :
پارک تفریحی پورتاونتورای کاتالونیا مطمئنا ارزش آن را دارد تا مسیر یک ساعت و بیست دقیقه‌ای از بارسلون تا پارک را طی کنید. ترن Hurakan Condor یکی از بلندترین ترن‌های هوایی دنیا به تنهایی کافی است تا برای گشت و گذار و تفریح در این پارک لذت ببرید. مراحل پایانی رونمایی از بخش جدیدی از پارک به نام Ferrari Land در حال انجام است. این مجموعه بعد از دنیای فراری ابوظبی دومین پارک موضوعی با موضوع فراری، این شرکت اتومبیل‌سازی ایتالیایی است.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


دالیوود (Dollywood)، تنسی :
این پارک موضوعی که مالکیت آن را دالی پارتون و شرکت Herschend Family Entertainment در اختیار دارند، ۰/۶۱ کیلومترمربع وسعت دارد. این پارک در ابتدا به عنوان یک جاذبه‌ی تفریحی کوچک در سال ۱۹۶۱ افتتاح شد و بعدها به مرور زمان قسمت‌های مختلفی به آن اضافه شده است. این مجموعه بیش از ۴۰ وسیله و جاذبه‌ی تفریحی و ۱۵ نمایش زنده دارد. مالکان این پارک به دنبال این هستند که شعبه‌های بیشتری از این مجموعه را در شهرهای مختلف دنیا برپا کنند. در سال ۲۰۱۵، بخش دیگری تحت عنوان Dollywood’s DreamMore Resort به این مجموعه اضافه شد. دالیوود به ده محدوده‌ی موضوعی تقسیم می‌شود. بین ماه‌های مارس تا سپتامبر، ۵ فستیوال در این مجموعه برگزار می‌شود. کریسمس کوه‌های اسموکی و تابستان فوق‌العاده‌ی آمریکایی دو مورد از این فستیوال‌های پرطرفدار هستند.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


پارک یوروپا (Europa)، آلمان :
این پارک بزرگترین پارک موضوعی آلمان،یکی از بهترین شهربازی های دنیا و دومین پارک پرطرفدار اروپا بعد از دیزنی‌لند پاریس است. این پارک بزرگ به خاطر بخش‌های مختلف آن که الهام گرفته از موضوعات هیجان‌انگیز مختلف ساخته‌شده‌اند و به خاطر ۱۲ ترن هوایی داینامیک هیجان‌انگیز به شهرت رسیده و مورد توجه گردشگران و طرفداران ماجراجویی است. سالانه بیش از ۵/۵ میلیون ماجراجو از دروازه‌های این پارک ۴۰ ساله می‌گذرند تا اوج هیجان و نشاط را در این شهر بازی تجربه کنند. یکی از جدیدترین ترن‌های این مجموعه، ترن آرتور نام دارد که هم در فضای باز و هم در محیط بسته مسیر دارد و بسیار پرطرفدار و جذاب است. در بخش‌های موضوعی مختلف این پارک می‌توانید به گوشه و کنار اروپا سفر کنید؛ از ماشین پرواز داوینچی و فرهنگ ایتالیایی تا رشته‌کوه آلپ سوئیس در Swiss Bob Run.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


باغ‌های تیوولی (Tivoli Gardens)، دانمارک :
یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های دنیا و بهترین شهربازی های دنیا که هنوز هم به فعالیت خود ادامه می‌دهد، باغ‌های تیوولی است که از سال ۱۸۴۳ میزبان طرفداران هیجان و شور و نشاط است. این پارک در مرکز پایتخت این کشور قرار دارد. هم اهالی شهر و هم گردشگران از آن استقبال می‌کنند و در بخش‌های مختلف آن اوج هیجان را تجربه می‌کنند. وسایل سرگرمی قدیمی و جدیدترین و مدرن‌ترین وسایل بازی در این پارک گردآوری شده‌اند.ترن هوایی این پارک که با نام Rutschebanen شناخته می‌شود، یکی از بهترین ترن‌های این پارک است که مسیر آن از دامنه‌های کوه می‌گذرد. اگر به دنبال هیجان بیشتر و وسایل مدرن هستید، ترن Dæmonen  را امتحان کنید. این ترن  بدون کف، از مسیری می‌گذرد که هر سه پیچ معکوس این پارک را در بر می‌گیرد.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


یونیورسال استودیوز (Universal Studios)، فلوریدا :
این جاذبه‌ی گردشگری بین‌المللی و یکی از بهترین شهربازی های دنیا از دو پارک موضوعی تشکیل شده است یکی یونیورسال استودیوی فلوریدا و دیگری جزیره‌ی ماجراجویی یونیورسال. این دو پارک تفریحی یا شهر بازی، هیجان و نشاط را با بعضی از فیلم‌های محبوب تلفیق کرده است؛ فیلم‌هایی مثل ای. تی. (E.T.) موجود فرازمینی یا سیمپسون‌ها. در سال‌های اخیر بخشی از پارک بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است؛ دو بخشی که به دنیای جادوگری هری‌پاتر اختصاص دارد. یکی هاگزمید (Hogsmeade) و دیگری کوچه‌ی کوچه‌ی دیاگون (Diagon Alley) . علاقه‌مندان به رمان‌ها و قیلم‌های تخیلی از دنیای فانتزی و زیبایی که در دنیای واقعی مجسم شده است لذت می‌برند. در این مجموعه می‌توانید دنیای هری‌پاتر را از نزدیک ببینید و با هری‌پاتر و دوستانش در ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز شرکت کنید.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


پارک افتلینگ (Efteling)، هلند :
این پارک محبوب از بهترین شهربازی های دنیا ، یادآور افسانه‌ها و اسطوره‌های قدیمی است و از زمان تاسیسش یعنی سال ۱۹۵۳، همواره مورد توجه اهالی و گردشگران قرار دارد. این پارک سالانه در حدود ۴/۶ میلیون بازدیدکننده دارد. از میان ۳۵ وسیله‌ی تفریحی این پارک می‌توان به ۶ ترن هوایی هیجان‌انگیز اشاره کرد. اگر می‌خواهید اوج هیجان را در این پارک تجربه کنید، ترن Baron 1898 را امتحان کنید که در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است. اگر به دنبال وسایل تفریحی هستید که برای کوچک‌ترها مناسب باشد، می‌توانید از بخش‌های Droomvlucht و جنگل افسانه‌ای دیدن کنید. در جنگل افسانه‌ای می‌توانید داستان‌های کلاسیک و قدیمی را در زندگی واقعی تجربه کنید. ترن Droomvlucht هم یکی از ترن‌های محبوب پارک است که از میان یک جنگل مسحورکننده می‌گذرد.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


هرشی پارک (Hersheypark)، پنسیلوانیا :
این پارک که یکی از بهترین شهربازی های دنیا است میزبان چندین ترن و وسیله‌ی تفریحی جذاب است که گردشگران سراسر دنیا را به سوی خود می‌کشانند. از ترن‌های کلاسیک تا به‌روزترین وسایل تفریحی را می‌توانید در این پارک پیدا کنید. یکی از هیجان‌انگیزترین وسایل تفریحی این پارک ترن اسکای‌راش (Skyrush) است که سرعت آن به ۷۵ مایل بر ساعت هم می‌رسد. در ترن هوایی Storm Runner هم می‌توانید اوج سرعت و هیجان را تجربه کنید؛ سرعت قطارها در ۲ ثانیه از صفر به ۷۲ مایل بر ساعت می‌رسد.

بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد!
 


بتو کاررو ورلد (Beto Carrero World)، برزیل :
بتو کاررو ورلد یکی از بهترین شهربازی های دنیا ، بزرگترین پارک موضوعی آمریکای لاتین، میزبان خانواده‌ها وماجراجویانی است که از سراسر دنیا به شوق لذت بردن از بخش‌های مختلف و رنگارنگ آن سفر می‌کنند. مهمانان این پارک در بدو ورود در بنایی به نام Castelo das Nações مورد استقبال قرار می‌گیرند. این بنای رنگارنگ و سرزنده جایی است که در آن می‌توانید بلیط تهیه کنید و از فروشگاه‌ها و کافه‌های آن لذت ببرید. یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این پارک که بسیار مورد توجه بازدیدکنندگان قرار دارد نمایش سریع و خشن است که از سری فیلم‌های جذاب سریع و خشن الهام گرفته است.
 
بهترین شهربازی های دنیا که شما را حیرت زده خواهند کرد! 
ميهن پست
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
1
6
شهر بازی مشهد در وکیل آباد جا افتاده بود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
0
9
خوشا به حالشان!!! ماهم یک پارک ارم فسیل داریم! بطوریکه از 39 سال پیش وسایلش هم عوض نشده چه برسه جدید شند!!!
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
2
0
پارک ارم چی شد؟
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
2
این تبلیغ برای 96%ها بود یا برای 4%ها .والا ما که تا آخر عمر هم مسیرمون به آنجا نمی خوره.پس فایده معرفی اون به ما چیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
3
واقعا اگر بچه هاى اونا بچگى مى كنند، بچه هاى ما چى كار مى كنند؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
اونا خیلی شجاع هستن والا من سوا کشتی صباها هم میشم از ترس سکته میکنم یه بار سوار یه ترن کوچولو شدم رسما مطمئن بودم میمیرم اینا سوار اینجور چیزا میشن ‌فقط میخندن
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۶
0
1
پارک ارم خودمون خیلی بهتره. هیجانش بیشتره. یه بار یه ترن از مسیرش خارج شد و افتاد پایین و کلی باعث ترس و وحشت شد. به این میگن یه هیجان واقعی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار