گام به گام تزریق چربی به پوست
کد خبر: ۷۳۱۹۱
تاریخ انتشار: 2017 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
در مورد تزریق چربی چه میزان اطلاع دارید این روش زیبایی تا چه حد برای سلامتی پوستمان مضر است؟ ماندگاری تزریق چربی تا چه حد است؟ در چه شرایطی نباید به پوستمان چربی تزریق کنیم؟ با گام به گام تزریق چربی در این بخش آشنا شوید.
گام به گام تزریق چربی به پوست«به گزارش تابناک باتو» در مورد تزریق چربی چه میزان اطلاع دارید این روش زیبایی تا چه حد برای سلامتی پوستمان مضر است؟ ماندگاری تزریق چربی تا چه حد است؟ در چه شرایطی نباید به پوستمان چربی تزریق کنیم؟ با گام به گام تزریق چربی در این بخش آشنا شوید. افراد علاقه‌مند به تزریق چربی معمولا سوالات زیادی درباره این روش دارند، اما نمی‌دانند که این سوالات را از چه کسی بپرسند. در ادامه به تعدادی از مهم‌ترین سوالات در این زمینه پاسخ می‌دهیم، ولی بهتر است که سوالات جزئی‌تر را از متخصصان پوست بپرسید. آیا پیوند اتولوگ چربی، تزریق چربی و میکرولیپواینجکشن با همدیگر تفاوت دارند؟ همه این اصطلاحات به یک روش اشاره دارند و هیچ تفاوتی بین آن‌ها نیست. درواقع، تزریق چربی، پیوند اتولوگ چربی یا میکرولیپواینجکشن، همگی نام‌هایی هستند که برای اشاره به روش برداشتن چربی از بدن و تزریق آن به قسمت دیگری از بدن مورد استفاده قرار می‌گیرند.
 
گام به گام تزریق چربی به پوست
 
آشنایی با گام به گام تزریق چربی

چرا باید تزریق چربی را به‌جای فیلرهای پوستی دیگر انتخاب کنم؟ تزریق چربی که از بافت‌های بدن خود فرد برای این کار استفاده می‌کند، یک فایده مهم و خاص نسبت به فیلرهای مصنوعی دیگر دارد: خطر به‌وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک نسبت به تزریق چربی صفر است. این درحالی است که استفاده از فیلرهای پوستی دیگر همواره با خطر برانگیختگی واکنش‌های آلرژیک همراه می‌شود. در روش تزریق چربی از بافت‌های بدن خود فرد استفاده می‌شود و بدن هم به‌راحتی بافت‌های خودش را در قسمت‌های دیگر می‌پذیرد. آیا تزریق چربی با درد همراه است؟‌ درد ناشی از تزریق چربی باید در همه موارد بسیار کم و حداقلی باشد. ناراحتی‌های ناشی از این روش هم باید در کوتاه‌مدت از بین بروند و معمولا با استفاده از مسکّن‌های خوراکی قابل کنترل هستند. اگر نسبت به درد نگرانی دارید، حتما درباره مصرف دارو با پزشک مشورت کنید.

تزریق چربی صورت برای چه افرادی مناسب‌تر است؟دوره بهبودی بعد از تزریق چربی چطور خواهد بود؟ 
 
دوره بهبودی بعد از تزریق چربی، نسبت به روش‌های زیبایی دیگر واقعا سریع و راحت است. با توجه به این‌که در این روش معمولا از ایجاد برش و شکاف در پوست پرهیز می‌شود، ناراحتی‌ها و دردها نیز حداقلی و ناچیز هستند. بسیاری از مراجعه‌کنندگان می‌توانند در همان روز تزریق چربی، فعالیت‌های عادی و همیشگی خودشان را دوباره شروع کنند. چربی تزریق‌شده معمولا تا چه زمانی باقی می‌ماند؟ هیچ زمان قطعی و مشخصی را نمی‌توان برای ماندگاری تزریق چربی تعیین کرد، چون همواره مقداری از چربی تزریق‌شده توسط بدن جذب و پراکنده می‌شود. با این‌حال، ماندگاری چربی تزریق‌شده در حالت عادی از چند ماه تا یک سال متغیر است. درنهایت هم حدود یک‌سوم از حجم چربی اولیه در ناحیه تزریق باقی می‌ماند.

ماندگاری تزریق چربی بیشتر است یا تزریق ژل؟
 
آیا برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید چندین بار تزریق چربی انجام داد؟ هرچند که این مساله به خواست مراجعه‌کننده بستگی دارد، اما جراحان زیبایی هم معمولا تزریق چربی در چند مرحله را توصیه می‌کنند. تقسیم‌بندی تزریق چربی به چند مرحله متوالی، امکان تزریق چربی بیشتر را همراه با کمترین آسیب فراهم می‌کند. البته درنهایت پزشک متخصص یا جراح باید درباره این مساله نظر بدهد.

سلامتیسم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار