تعقیب دوچرخه‌سواران کوهستان توسط یک خرس!
کد خبر: ۷۳۰۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
یکی از کاربران یوتیوب به نام دوسان وینژیک (Dusan Vinžík)، پشت سر دوست خود با دوچرخه در حال پایین آمدن از کوهستان بود که ناگهان، یک خرس قهوه‌ای عظیم الجثه سر راه او سبز می‌شود و برای لحظاتی به سمت دوست وینژیک حمله می‌برد.

تعقیب دوچرخه‌سواران کوهستان توسط یک خرس! اختصاصی «تابناک باتو» ؛ تعدادی از دوچرخه‌سواران کوهستان، اخیراً پذیرای یک مهمان ناخوانده بودند که لحظاتی هر چند کوتاه در حین پایین آمدن دوچرخه‌سواران از جاده‌های خاکی کوهستان مالینو بردو (Malinô Brdo) اسلواکی به جمع آنها پیوست.

یکی از کاربران یوتیوب به نام دوسان وینژیک (Dusan Vinžík)، پشت سر دوست خود با دوچرخه در حال پایین آمدن از کوهستان بود که ناگهان، یک خرس قهوه‌ای عظیم الجثه سر راه او سبز می‌شود و برای لحظاتی به سمت دوست وینژیک حمله می‌برد. وینژیک فریاد می‌زند تا دوست خود را از وجود خرس مطلع کند و همین داد و فریاد باعث می‌شود تا خرس مسیر خود را عوض کند.

دوچرخه‌سواران کمی جلوتر متوقف می‌شوند که احتمالاً فکر بدی هم نبود تا ادامه‌ی مسیر را بررسی کنند که مبادا دوباره مسیر حرکت آنها با مسیر حرکت خرس، یکی نشود.

علت اینکه چرا خرس به تعقیب دوچرخه‌سواران پرداخت، نامشخص است اما احتمالاً باهم بودن آنها و داد و فریادهای وینژیک باعث شد تا خرس بترسد و به سمت جنگل باز گردد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۳
0
6
این خرس باید از نظر سلامت عقلی، اخلاقی و روانی بررسی شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
0
10
ازقلمرو خودش محافظت کرده و حقشه !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار