راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات +تصاویر
کد خبر: ۷۳۰۱۷
تاریخ انتشار: 2017 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
تردیدی نیست که دنیای تبلیغات سرشار است از خلاقیت ها و تصویرهای مبتکرانه و جذاب. این خلاقیت ها اغلب ما را برای خرید محصولاتی بدون تفکر ترغیب و وسوسه می کنند. اما آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا تصویر غذاها در تبلیغات اینقدر اشتهاآور است.
 
در اینجا به 8 ترفند تبلیغاتی در مورد غذاها اشاره می کنیم:

1-  شیره ای که روی پن کیک های لذیذ ریخته می شود در واقع شیره نیست بلکه روغن موتور است. زیرا روغن موتور در عکس، شفافیت و جلای بیشتری دارد.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

2-  مرغ های سرخ شده را با دستمال کاغذی پر می کنند تا درشت تر و چاقتر به نظر بیاید.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

3-  کارشناسان تبلیغات به جای کف شیر از کف صابون استفاده می کنند زیرا در هنگام عکس گرفتن، دوام بیشتری دارد.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

4-  مشاهده عکسی از یک بشقاب پر از انواع میوه ها و چیبس ذرت و شیر پر چرب خیلی اشتها آور است اما باید بدانیم که در واقع شیری در کار نیست بلکه از نوعی چسب استفاده می شود تا این خوراکی شکل و ظاهر ثابت و قوام یافته ای در عکس داشته باشد و چیبس ها در حین عکس گرفتن وانرود.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

5-   آنچه که شما در تصویرهای تبلیغاتی به شکل بستنی می بینید در واقع پوره سیب زمینی است. در عکس های تبلیغاتی پوره سیب زمینی به شکل دلخواه رنگ شده است. استفاده از پوره سیب زمینی به جای بستنی برای این است که بستنی در اثنای گرفتن عکس ذوب می شوند.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

6-  ساندویچ های همبرگر تبلیغاتی نیز کاملا یکدست و بزرگ به نظر می آید. این بدان دلیل است که این ساندویچ ها را با استفاده از خلال دندان و مقوا ثابت نگه می دارند.
 
راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات
7-  در این عکس ها گوشتها نیز لذیذ و شفاف و اشتها آور به نظر می رسند؛ زیرا آنها را با استفاده واکس کفش جلا می دهند تا خطوط گوشت کباب شده بهتر و شفاف تر به نظر بیایند.

 راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات

8-  برای ثابت نگه داشتن کیک در هنگام گرفتن عکس از ورقه های کارتونی و چوبی، در لایه های کیک استفاده می کنند.
 
راز اشتهاآور بودن غذاها در تبلیغات 
العالم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار