افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند
کد خبر: ۷۲۹۸۷
تاریخ انتشار: 2017 May 12    -    ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
غافلگیری های مرگ؛
مطالعات نشان می دهد که گربه ها و سگ ها می توانند در طول ۴۵ دقیقه پس از مرگ انسان (صاحبانشان)، جسد آنها را بخورند. اگر فردی در خانه تنها باشد و در صورت فوت این احتمال بیشتر است. چنین اتفاق ترسناکی واقعا رخ داده است...
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدنداختصاصی «تابناک با تو»؛ صدها ماجرای ترسناک درباره افرادی وجود دارد که به شکل عجیبی از دنیا رفته اند، ماجرای عجیب مرگ افراد اغلب توسط پلیس، پزشک و یا اعضای خانواده متوفیان منتشر می شود.  در این گزارش شما فقط با چند نمونه از حالت های عجیب و دردناک مرگ که سؤالات زیادی را برای ما برمی انگیزند آشنا خواهید شد.


سر معلق در بالکن خانه

 
از جمله حالت های عحیب خودکشی که تاریخ به خود دیده است، ماجرای مردی بود که قصد داشت خودش را از روی بالکن خانه اش دار بزند که این تصمیم به خودکشی پایان ترسناکی داشت، بدن مرد از ارتفاع بر روی زمین افتاد و سرش معلق بر روی بالکن خانه باقی ماند.
 
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند 
 
گلوریا رامز؛ زن سمّی
 

وقتی «گلوریا رامز» از دنیا رفت، پزشکان در زمان تلاش برای احیای او متوجه شدند که بدن و خونی که از او رفته بود بوی عجیبی دارد. کادر پزشکی یکی پس از دیگری با استشمام این بو حالشان به هم میخورد و با ناخوشی روی زمین می افتادند. همین امر باعث شد تا تحقیقات لازم صورت بگیرد. پزشکان پس از تحقیقات لقب «زن سمّی» را به او دادند. دلایل علمی زیادی برای مورد عجیب گلوریا رامز ارائه شد. آنها می گفتند که بوی سمی بدن خانم رامز در نتیجه ی یک «واکنش شیمیایی» و تبدیل «دِ مِتیل سولفوکسید» به «دِ مِتیل سولفات» در بدن او بوده است و ماده حاصل از این تغییر باعث بیهوشی کادر پزشکی شده است.
 
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند 

حیوانات خانگی که صاحبانشان را خوردند

مطالعات نشان می دهد که گربه ها و سگ ها می توانند در طول ۴۵ دقیقه پس از مرگ انسان (صاحبانشان)، جسد آنها را بخورند. اگر فردی در خانه تنها باشد و در صورت فوت این احتمال بیشتر است. چنین اتفاق ترسناکی واقعا رخ داده است. یک زن میانسال که سکته مغزی کرده بود، قسمت های بدون لباس بدنش توسط سگ خانگی او خورده شد.
 
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند 

گلوله ای که بعد از ۳۰ سال کُشت

در یکی از حوادث عجیب، مردی مورد اصابت یک گلوله قرار گرفت، یک تکه کوچک از گلوله در جسد او باقی ماند، این مرد، در حدود سی سال با گلوله ای که در بدنش بود زندگی کرد، اما در نهایت جریان خون گلوله رو به سمت قلب او هدایت کرد و منجر به مرگ او شد.
 
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند 
سر مارِ مُرده
 

در حالی که یک سرآشپز قصد داشت تا با سر مار کُبرا یک غذای خوشمزه برای مشتریان رستوران آماده کند مورد گزش سر مار مُرده قرار گرفت. او نمی دانست که سر قطع شده برخی از خزندگان و مارها هم خطرناک هستند. او به دلیل عدم دسترسی به کمک های سریع پزشکی جان خود را از دست داد.
 
افرادی که با روش های عجیبی کشته شدند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار