سرطان جان آهنگساز مشهور را گرفت +عکس
کد خبر: ۷۲۹۶۶
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
رابرت مایلز " Robert Miles"، آهنگساز مشهور سبک ترنس در سن 47 سالگی بر اثر ابتلا به نوعی سرطان درگذشت.

اسطوره موسیقی ترنس و سازنده آهنگ معروف «کودکان» در سن ۴۷ سالگی چشم از جهان فرو بست. روبرتو کونسینا مشهور به رابرت مایلز، آهنگساز مشهور سبک ترنس در ۳ نوامبر ۱۹۶۹ در کشور ایتالیا به دنیا آمد.
 
آهنگساز مشهور
 
بر اساس گزارش روزنامه ایتالیایی لارپوبلیکا وی در خانه اش در ایبیزا به علت بیماری دار فانی را وداع گفت. هنرمندان بسیاری این ضایعه را تسلیت گفتند، دوست قدیمی وی «جوئی ونلی» در رابطه با خبر فوت مایلز گفت: «شنیدن خبر درگذشت یکی از برجسته ترین و با استعدادترین هنرمندان عرصه موسیقی در عصر حاضر بسیار ناباورانه و غیرمنتظره بود.»
 
وی همچنین افزود: «دلم برای نبرد، جنجال، اعتراض، هنرسنجی، داوری و از همه مهم تر برای یافتن صداها و ملودی های بی همتای تو تنگ خواهد شد.» وی از اوایل دوران جوانی نواختن پیانو را به صورت حرفه ای آغاز کرد و از سال ۱۹۸۸ وارد عرصه موسیقی در جهان شد.
 
در سال ۱۹۹۴ آهنگ «children» که مشهورترین اثر سبک دریم ترنس بود را تولید کرد. این آهنگ در سال ۱۹۹۵ در طی دو هفته موفق به کسب فروشی بیش از ۳۰۰۰۰ نسخه در سراسر اروپا شد و توانست در صدر جداول موسیقی کشورهای متعددی قرار بگیرد. این آهنگ در آلمان و چند کشور دیگر جوایز ارزنده ای نیز از آن خود کرد 
 
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار