۳ مدال دیگر در انتظار کشتی فرنگی ایران
کد خبر: ۷۲۹۳۷
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
در ادامه مسابقات روز دوم و پایانی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا که از صبح امروز (پنجشنبه) در 3 وزن دوم و پایانی در هند در حال برگزاری است، افشین بیابانگرد و حسین نوری نمایندگان اوزان 71 و 85 کیلوگرم کشورمان جواز حضور در فینال را کسب کردند.

در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با نتیجه 3 بر یک روزادور ژوگانیف از تاجیکستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل فیروز توختائف از ازبکستان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد. عبدولی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 مغلوب فومیتا از ژاپن شد و از حضور فینال بازماند. عبدولی در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز مبارزه خواهد کرد.

در وزن 71 کیلوگرم افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 3 بر یک دیپاک از هند را شکست داد. وی در این مرحله نیز با نتیجه 5 بر 4 از سد نورقاضی آسانگولوف از قرقیزستان گذشت و فینالیست شد.

در وزن 85 کیلوگرم حسین نوری در دور اول با نتیجه 6 بر صفر نائکو کانگ از کره جنوبی را شکست داد و در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر 2 از سد فی پنگ، نفر سوم بازی‌های آسیایی از چین گذاشت و راهی نیمه‌نهایی شد. نوری در این مرحله با نتیجه 3 بر 2 از سد عظمت کاستوبایف،دارنده مدال برنز آسیا از قزاقستان گذشت و فینالیست شد. 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار