پرونده داماد جنایتکار در دادگاه کیفری
کد خبر: ۷۲۹۳۲
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
پرونده مردی که ۸‌ ماه بعد از ازدواج به‌خاطر ۲ میلیون تومان پول، مادر و برادر همسرش را به قتل رسانده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری فرستاده شد.

عصر روز 20بهمن‌ماه سال 95به مأموران پليس بندرعباس خبر رسيد در يكي از واحدهاي مسكوني منطقه گلشهر جنوبي درگيري رخ داده است. داد و فرياد براي دقايقي از اين خانه به گوش مي‌رسيد اما ناگهان صدا قطع و سكوت عجيبي در آنجا حكمفرما شد. هيچ‌كس نمي‌دانست در آنجا كه مادر و پسري با يكديگر زندگي مي‌كردند چه اتفاقي افتاده است.

تا اينكه در خانه باز شد و مردي كه به تازگي داماد خانواده شده بود، بيرون آمد. درست در همين لحظه مأموران نيز سر رسيدند و مانع خروج وي شدند. زماني كه افسران پليس وارد خانه شدند پي بردند جنايت هولناكي اتفاق افتاده است. صاحبخانه در يكي از اتاق خواب‌ها و پسرش در اتاق پذيرايي به قتل رسيده بودند و همه شواهد نشان مي‌داد داماد خانواده عامل اين جنايت است.

در چنين شرايطي اين جنايت به قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس گزارش و چند دقيقه بعد با حضور تيم بررسي صحنه جنايت، بررسي‌هاي فني آغاز شد. بازپرس جنايي در جريان تحقيقات چاقويي را كه هنوز خون آلود بود در كابينت آشپزخانه كشف كرد. متهم چاقو را شسته بود تا هيچ اثري از خود باقي نگذارد اما هوشياري بازپرس او را در تنگنا قرار داد و باعث شد او به جنايت اعتراف كند.

يك روز بعد از اين جنايت متهم در جريان بازجويي‌ها جزئيات بيشتري از قتل مادر و برادر همسرش را بازگو كرد و گفت: من و همسرم 8‌ماه قبل با يكديگر ازدواج كرديم. او مدت‌ها در كلن آلمان زندگي مي‌كرد و وقتي به بندر آمد با يكديگر آشنا شديم و ازدواج كرديم. وي ادامه داد: ظهر روز حادثه به خانه مادرزنم رفتم.

با يكديگر ناهار خورديم و شروع به صحبت كرديم. من مدتي قبل 2ميليون تومان به او قرض داده بودم و بر سر همين پول با يكديگر درگيري لفظي پيدا كرديم. بعد از چند دقيقه من آرام شدم ولي چند ساعت بعد دوباره سر همين 2ميليون تومان با يكديگر درگير شديم و اين بار من كه خيلي عصباني بودم از آشپرخانه يك چاقوي زرد رنگ برداشتم و با آن ضربه‌اي به مادرزنم زدم. او داد و فرياد مي‌كرد و همين صداها باعث شد پسرش از اتاق بيرون بيايد. يك ضربه هم به او زدم و او را نيز به قتل رساندم. سپس چاقو را كه خون آلود بود شستم و مي‌خواستم از آنجا فرار كنم كه مأموران سر رسيدند و دستگيرم كردند.

متهم به قتل در ادامه صحنه جنايت را بازسازي كرد و در نهايت بازپرس پرونده با توجه به شكايت اولياي دم، صورت‌جلسه بازسازي صحنه قتل، گواهي پزشكي قانوني، اعترافات متهم و ساير شواهد و مدارك قرار جلب را به دادرسي صادر كرد و پرونده‌ براي تصميم‌گيري نهايي به دادگاه كيفري يك استان هرمزگان ارسال شد. براساس اين گزارش قرار است متهم به‌زودي در دادگاه محاكمه شود.  
روزنامه همشهري
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار